Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kurga

Strony: [1] 2 3 ... 14
1
Core Set / Odp: Crane - Pinnacle of Perfection
« dnia: 2017-05-25, 00:17 »
duel z bitwy do domu - check
Gdzie to?

Reszta wygląda fajnie. Ciężko z czymś porównać - czekam na więcej

zasugerowałem się komentarzem FFG - shame on me :P

2
Core Set / Odp: Crane - Pinnacle of Perfection
« dnia: 2017-05-24, 22:05 »
opcja pojazdu - check
opcja honor/dyshonor - check
piżama - check
defensywa - check
duel z bitwy do domu - check
wciągarka - check
dzielnica do której nie chcesz się zapuszczać - check
opcji na solowe pojechanie prowincj - check, check, check, check, game over

ogólny power jest wyoski ale poczekamy co mają inne klany, mechnika na blokowanie akcji gracza jest durna ale tylko do momentu kiedy przyjrzeć się mechnice honor/dyshonor postaci

kiedyś crabi berseker mógł takiemu honorowemu dyplomacie przetrącić główke, nogi powyrywać itp ... i oberwać za to w sądzie ... teraz beknie się mu za coś czego fizycznie nie będzie w stanie zrobić, te bonusy w ilościach hurtowych są chore


3
Ciekawe, kiedy powiedzą coś o Shadowlandsach... Myślicie, że trzymają info w sekrecie, żeby zrobić większy hype tuż przed releasem?

Już powiedzieli. Gra ma być o konflikcie między klanami. Raczej zero boboków.

niektóre postacie artem to już się kwalifikują na straszki dla małych bushi :D

4
English,

Bo w legende można grać też poza Polską (co zresztą bardzo dobrze wspominam) gdzie nasz język na kartonach może być pewną przeszkodą.

5
A na serio to odnosnie mechaniki, że splashowanie tylko w Conflict deck i tylko jednego klanu.

+ cud duele opisali
+ jak masz kreske na dany typ konfliktu od raz bow i do domu ziemniaki obierac  (a jest przynajmniej 1 karta ktora zmienie typ konfliktu)

6
Ja tylko czekam jak Shiba PeaceMaker dostanie zacmienie umyslu [Cloud the Mind] i zaprowadzi nowe porzadki w twojej dzielnicy

ta karta juz jest zryta bo potrafi wyczyscic wszytskie restrykcje z obecnych i przyszlych postaci ktor mogly je jakos balansowac

7
A mnie wyszło, że trza grać crabem  ???

Widzisz jakie te skorpy przebiegłe - wszędzie wcisną swoich agentów :)

8
Core Set / Odp: Zawartość Core Set'a
« dnia: 2017-05-03, 19:09 »
Najbardziej mrocznie to brzmi:  5 Personality cards

czyli będzie 5 kartek i każdy gracz ma wystawić przynajmniej jedną pasującą do jego osoby ....
1) Wściekły gracz:  przy stole rzuca zarówno kartami jak ku.wami
2) Dupa a nie gracz: Narzeka na podejście nawet jak ma 4 prowki 24 honoru a przeciwnik sthronghold i 1 honoru
3) Myśliwy: Myśli, myśli, myśli ...
4) PPPD:  Chodzi w koszulce Pozdro, Poćwicz i Popracuj nad Deckiem
5) RTFM: Przy zagraniu każdej kart zwołuje sejmik co by upewnić się że efekt będzie taki jak sobie wykminił  (na ogół nie jest)

9
jak już mówimy o technicznej warstwie akcji na kartach to:
- brak open/battle powoduj że połowa kart będzie miała warunek: podczas konfliktu  (ciekawe czy bez tego warunku będą mogły być zagrane wtedy wogóle)
- mamy interrupt i reaction - ciekawe czym się one będą różnić a może to tylko była wersja beta
- jest karta typu once per round - i brak keyworda
- pan yasuki nie mówi że to ma być jego holding - z holdingiem przeciwnika też można popracować

Ja nie uważam że ilość tekstu wpływa na czytelność kart i podobało mi się podejście AEG-a w strone keywordów i zasad podręcznikowych (np. rule of presence/location).
FFG robi ukłon w stronę graczy, którzy wzieli karty do ręki po raz pierwszy.

10
L5R Living Card Game / Odp: Jaka dystrybucja w LCG?
« dnia: 2017-04-26, 21:45 »
w którymś z wywiadów mówili że będzie to największy CS ze wszystkich LCG (i może nie chodziło im o AGOT + 2) ale ze neutralan mial numer 203 to zakładm że 220-230 to max

ciągle nie wiem do czego służ influence ale kilka kart akcji ma ten znaczk na dole wydrukowany więc może mieć wpływ na budowe decku.


11
L5R Living Card Game / Odp: Brak edycji polskiej L5R LCG
« dnia: 2017-04-25, 20:17 »
Pomysł dobry tylko widze 2 problemy:

1) Na to może być już za późno ...
2) zanim dogadamy się czy pytecja ma być po angielsku czy po polsku to już 2 dodatki będą wydane :D

12
Sacred Arena / Odp: [01.09 - 03.09] Siodło
« dnia: 2017-04-22, 02:54 »
a opcja na jakieś zdalne połączenie jest przewidziana :P

13
GenCon / Odp: Gencon 2014
« dnia: 2014-08-17, 20:10 »
Total players = 70

To jest jakas żenada... Ta gra chyli sie ku upadkowi niestety...

Bez przesady. Taki mamy klimat. ;)

Odniosłem wrażenie - plątając się różnych stronach - że sporo ludzi zrezygnowało z wyjazdu na GenCon z powodu kosztów. Ciekawe jak wyglądała frekwencja na całym konwencie w porównaniu z latami poprzednimi.


Koszt niestesty nie jest maly - nawet proporcojonlanie
z "mojej" grupy tylko Case pojechal, reszta jak mowi o gen conie to jechac ale nie ze wzgledu na l5r I jak sie przygladam to gdybym mial tam byc chyba bym nie gral w krazki - za duzo fajnych rzeczy wokol zeby sie focusowac na 1 turnieju.

ogolnie L5R nie jest w najlepszej formie - zobaczymy za 2 miesiace jak w europie stoi (bedzie chyba lepiej imo)

15
Kotei na Świecie / Odp: [2014 Kotei] Seattle - JUNE 28th
« dnia: 2014-06-30, 08:31 »
maly raport z mojej strony

zaczne od tego ze miejscowa poprostu obłędna. Duzy sklep (ale tak to jest gdzie przestrzen nie jest droga) poza centrum seattle, z ogromna iloscia produktow do gry - planszowki, karicanki, rpg, bitewniaki, dla dzieci itp.
sala turniejowa ze sprzetem naglosnieniem, TV pokazujacym czas itp. Malo tego sklep jest otwarty na czesc barowa-restauracyjna. Piwo, drinki, jedzenie - wszytsko dla graczy. W pewnym momencie bylo tam wiecej osob grajcych w planszowki niz nas w karcianki.
Szkoda ze to kawalek odemnie ale jak slyszalem maja otworzyc cos w moim zasiegu i 2 razy wiekszy to pewno przeniesiemy tam nasze pogrywanie z korytarza w centrum handlowym

ale wracajac do turnieju - gralem crabim switchem military/dishonor

1) Sara - Unix, [super] friends, tactical Sensei   1-0
o rzucie kostka zaczynam, u mnie gold screw w 2 turze i musialem kupic typa, 3 zaczynam z 10g, podczepiam bount hunter, Juistice i wjazd na prowke.
tez druga spada bez opozycji, 3 rozjezdzam razem z armia przeciwnika (na cala gre kupilem 2 typy i 4 attache) gra byla do ostatniej karty i sie udalo.

2) Phoenix 2-0
duzo czarow co strzela, wygralem jedna mala bitwe (trohe honoru) gdzie zrzucilismy sie z kart co pozwolilo mi zdobyc czas na umocnieni pozycji
do ostateczna bitwy przystapilo 10 typow, przezylo 4 albo 5 za honory chyba przekroczylem 40 ale nie liczylem bo przeciwniki poddal gre

3) Unix, blitz unicorn sensei 2-1
Nie znam dziewczyny, znam deck (nalezy do TO) i mam z nim 50/50 ale przy jej podejsciu nie mam zadnych szans. w ostatniej bitwie bylo na stole 3x family dojo, 3x general hatamoto, ale i tak szlo do ostatniej karty

4) Crane, sensei (scoutow nie widzialem) duelowy switch 3-1
Na paringach zmiescilo sie Cra i liczylem ze bedzie to Crane. pierwsza postacia byl Renyu wiec dostal Justice i ryzykowalem wcisk, pierwsza poszla nie broniona, druga bronil z come one at a time a w engage zmusil mnie do focusa (mialem 4f na rece) wiec 2 poszly
Przeszedlem do obrony i w ostatecznej bitwie go pokonalem. Jego najwiekszy blad to bylo wyrzucenie do discarda weakness exposed.
Ale ile moi Toranosuke musieli sie naskakac zeby ogarnac 3 way of the crane.

5) Crab military 4-1
mialem swoje blad na poczatku gry, ale moj przeciwnik zrobil ich wiecej. Powinien mnie rozjechac ale poniekad deck wymusza bledy to poddal gre po przegranej bitwie.
Na koncu powiedzialem za wrocil do gry pol roku wczesniej

6) Andrey Ornatov - Spider Blitz 4-1-1
wzielismy remis przed gra pozostawiajac nasze KOTEI-owe starcia nie rozstrzygniete w tym sezonie (na 3 KOTEI 3 razy trafilem na niego w swissie raz wygral on, raz ja)
W sumie calkiem spoko czlowiek z niego :)
gre zagralismy na luzie ... ale to juz inna historia, gdybac nie chce

Top 32 bye

Top 16
Mike Petke Dragon military kensai, bez senseia i praktycznie bez dueli
wybral ring of air (przez chwile myslal o ring of earth). Nie zeby mialo wielkie znaczenia ale Dynastia mnie kompletnie zawiodla :(
Mike mial deck w wersji anty honor/dishonor - unopposed force pump, duzo malych killi, a ze imo dragon jest najbardziej ofensywnym deckim edycji to gra potoczyla sie bardzo szybko
z dueli mial tylko way of the dragon.

KOTEI zaliczam do udanych, deck zrobil wiecej niz zakładane minimum (fakt ze militarnego dragona w swissie nie bylo).




16
Kotei na Świecie / Odp: [2014 Kotei] Seattle - JUNE 28th
« dnia: 2014-06-30, 02:46 »
Wygrał Case - Dragon.

fallen dueling deck,
jak ktos mysli ze Denying the False Form jest karta meta to sie myli
najlepsza obecnie universalna meta - 2-3 nexusy w pierwszych 2 turach

jakis dishonor na fuksie moze da rade, podobnie swarm albo bardzo duzo negacji zabijania w duel-u (czytaj watch commander, zbroja negujaca zgon)

generalnie pierwszy I ostatni kotei w sezonie dla Case-a

osobiscie uwazam ze jego deck [I kilka innych] jest porazka AEG-a  - nawet Case twierdzi ze jest cos nie teges w tej edycji.

17
Kotei na Świecie / Odp: [2014 Kotei] Seattle - JUNE 28th
« dnia: 2014-06-29, 09:12 »
niestesty (planowo) Mike Petke mnie rozjechal ... nie bylo co zbierac nawet :(

18
Kotei na Świecie / Odp: [2014 Kotei] Seattle - JUNE 28th
« dnia: 2014-06-29, 05:53 »
po swissie (TOP 16) jestem 8 i do przejscia mam dragona  ... marne szanse ale probowac bede.

dokladny raport w terminie pozniejszym

20
Tylko tam pojechać dragonem :D

jak bym wczesniej sprawdzil ile kosztuje wypad na gencon to bym pojechal na Alaske :(

Strony: [1] 2 3 ... 14