Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - sejmitar

Strony: [1] 2 3 ... 76
1
Zapraszamy na pierwszy w tym roku Bolterowy TURNIEJ L5R LCG!

• Format : 'constructed', z aktualnymi rolami (lista poniżej)
• Legalność : Full Contact (czyli : wszystko co wyszło).
• Nagroda : dla zwycięzcy - Shiba Tsukune promo!
• Wejściówka : brak.
• Limit miejsc : brak.
• Zgłoszenia : kto będzie, ten będzie.
• Rundy i czas : zależne od frekwencji, szacowane to 4 rundy 'swiss' po 70 minut.
• Wersja językowa : dowolna, ale standardowo w razie wątpliwości decyduje wersja angielska. Wydanie polskie, ulepszone niestety 'downgradujemy' do wersji standard :P
• "Ale ja nie mam talii" - ale my mamy. Daj znać wcześniej, to się zrobi i będziesz miał.
• Liga : ten, teges... Jeszcze nie są obgadane zasady, ale turniej będzie spełniał 'zasady' ligowe i mamy szczery zamiar do ligi go doliczyć. Jak tylko formalnie ligę powołamy :) Miejcie to na uwadze przy wyborze klanów - o ile zmiana talii pomiędzy turniejami jest bezproblemowa, to już zmiana klanu niekoniecznie!

FB : link wkrótce

Dostępne role i żywioły :
Crab : Keeper of Earth
Crane : Seeker of Air
Dragon : Seeker of Fire
Lion : Keeper of Fire
Phoenix : Keeper of Water
Scorpion : Seeker of Void
Unicorn : Keeper of Void

2
Mahatsu (poniżej) ...

... uważa, że pora na troszkę bardziej wyrafinoewane podejście do problemu Kręgów.
Zatem - zapraszamy na kolejny Bolterowy TURNIEJ L5R LCG!

• Format : 'constructed', z aktualnymi rolami (lista poniżej)
• Legalność : CORE oraz 4 pierwsze dodatki : Tears of Amaterasu, For Honor and Glory, Into the Forbidden City, The Chrysanthemum Throne (patrz niżej)
• Nagrody : dla każdego uczestnika Z PIERWSZEJ DWUNASTKI - offyszalna Przypinka Żywiołów, much wow!
• Nagrody - promki : UWAGA, ZMIANA! Do dyspozycji mamy siedmiu Wspaniałych, czyli pełno-artowe wersje czempionów klanowych, po jednym z każdego klanu. Każdy czempion klanu trafi do losowo wybranej osoby spośród tych graczy klanu danego czempiona,  KTÓRZY MIELI NAJWIĘCEJ ZWYCIĘSTW. Czyli nie losujemy spośród wszystkich graczy klanu, ale spośród tych, którzy najwięcej razy wygrali. Ranga wygranej nie ma znaczenia, nie ma też znaczenia runda/rundy oraz końcowy wynik. Jeżeli czempion nie znajdzie swoich podopiecznych wśród uczestników turnieju - nowy opiekun czempiona będzie wybierany losowo spośród WSZYSTKICH graczy (liczba zwycięstw nie ma znaczenia), którzy jeszcze czempiona nie przygarnęli. W każdej wersji, jedna osoba może otrzymać maksymalnie jednego czempiona - niezależnie od jej klanu i klanu czempiona.
• Wejściówka : 10zł.
• Limit miejsc : 12
• Zgłoszenia : komentarze pod wydarzeniem na Facebooku.
• Rundy i czas : 4 rundy 'swiss' po 70 minut - tyle powinno nam wystarczyć, bo i ludzie ograni, i wiemy, że właśnie tych 10 minut ostatnio brakowało.
• Wersja językowa : dowolna, ale standardowo w razie wątpliwości decyduje wersja angielska. Wydanie polskie, ulepszone niestety 'downgradujemy' do wersji standard :P
• "Ale ja nie mam talii" - ale my mamy. Daj znać wcześniej, to się zrobi i będziesz miał.

FB : link wkrótce

Dostępne role i żywioły :
Crab : Keeper of Earth
Crane : Seeker of Air
Dragon : Seeker of Fire
Lion : Keeper of Fire
Phoenix : Keeper of Water
Scorpion : Seeker of Void
Unicorn : Keeper of Void

Dostępne dodatki :
The Chrysanthemum Throne pojawia się 30.XI - więc powinniśmy być w stanie pograć nim 9.XII. W razie czego kilku szczęśliwców z pre-orderem niech się podzieli dobrociami :)

3
Tym razem przetestujemy sobotnią opcję turniejową. Cesarz wzywa, a jak ktoś nie chce posłuchać Cesarza, to może posłucha zaproszenia (spoiler alert) przyszłej Cesarzowej :)



Zatem - zapraszamy na kolejny Bolterowy TURNIEJ L5R LCG!
• Format : 'constructed', z aktualnymi rolami (lista poniżej)
• Nagrody : dla każdego uczestnika Z PIERWSZEJ DWUNASTKI - offyszalny Cesarski Favor, much wow! Kart jest ograniczona ilość, dlatego będzie decydowała kolejność zgłoszeń. Do tego - do dyspozycji mamy siedmiu Wspaniałych, czyli pełno-artowe wersje czempionów klanowych, po jednym z każdego klanu. Każdy czempion klanu trafi do losowo wybranej osoby spośród graczy klanu danego czempiona (wiecie, ta sama ikonka na czempionie i domku ;) ). Jeżeli czempion nie znajdzie swoich podopiecznych wśród uczestników turnieju - nowy opiekun czempiona będzie wybierany losowo spośród wszystkich graczy, którzy jeszcze czempiona nie przygarnęli. W każdej wersji, jedna osoba może otrzymać maksymalnie jednego czempiona - niezależnie od jej klanu i klanu czempiona.
• Wejściówka : 10zł.
• Limit miejsc : 12
• Rundy i czas : 4 rundy 'swiss' po 70 minut - tyle powinno nam wystarczyć, bo i ludzie ograni, i wiemy, że właśnie tych 10 minut ostatnio brakowało.
• Wersja językowa : dowolna, ale standardowo w razie wątpliwości decyduje wersja angielska. Chętnie zobaczymy na miejscu wersję polską czy hiszpańską, aby nasycić się tłumaczeniem :)
• "Ale ja nie mam talii" - ale my mamy. Daj znać wcześniej, to się zrobi i będziesz miał.
• Więcej miejsc - jeżeli będzie zauważalnie więcej chętnych niż 12, limit miejsc powiększamy do 24. Ale przekroczymy ten most gdy do niego dojrziemy.

FB : link

Dostępne role i żywioły :
Crab : Keeper of Earth
Crane : Seeker of Air
Dragon : Seeker of Fire
Lion : Keeper of Fire
Phoenix : Keeper of Water
Scorpion : Seeker of Void
Unicorn : Keeper of Void

4
My tu gadu, gadu, a karty stygną. Czas zacząć wyrabiać sobie turniejowe nawyki. Zatem - zapraszamy na pierwszy Bolterowy TURNIEJ L5R LCG!
• Format : 'constructed', z rolami z Kiku Matsuri (lista poniżej)
• Nagrody : dla każdego uczestnika Z PIERWSZEJ DWUNASTKI - offyszalny identyfikator od FFG, much wow! Identyfikatorków jest ograniczona liczba, dlatego w ich przypadku decyduje kolejność zgłoszeń. Do tego - do dyspozycji mamy siedmiu Wspaniałych, czyli pełno-artowe wersje czempionów klanowych, po jednym z każdego klanu. Każdy czempion klanu trafi do losowo wybranej osoby spośród graczy klanu danego czempiona (wiecie, ta sama ikonka na czempionie i domku ;) ). Jeżeli czempion nie znajdzie swoich podopiecznych wśród uczestników turnieju - nowy opiekun czempiona będzie wybierany losowo spośród wszystkich graczy, którzy jeszcze czempiona nie przygarnęli. W każdej wersji, jedna osoba może otrzymać maksymalnie jednego czempiona - niezależnie od jej klanu i klanu czempiona.
• Wejściówka : 10zł. Można ją uiścić na miejscu albo przez sklep Boltera [ link ]
• Limit miejsc : 12 - ale patrz ostatni punkt. Decyduje kolejność zgłoszeń. Jeżeli chętnych będzie znacznie więcej niż 12, to pula zwiększy się do 24 miejsc, a i do nagród zostanie coś dodane.
• Rundy i czas : 4 rundy 'swiss' po 60 minut, ze wszystkimi cyferkami i punkcikami oferowanymi przez [ ofyszalne wytyczne FFG ] - tak, łącznie z namaszczonym pytaniem 'czy ty, samuraj klanu X, uznajesz wyższość i zwycięstwo przeciwnika' ;)
• Wersja językowa : dowolna, ale standardowo w razie wątpliwości decyduje wersja angielska. Chętnie zobaczymy na miejscu wersję polską czy hiszpańską, aby nasycić się tłumaczeniem :)
• "Ale ja nie mam talii" - ale my mamy. Daj znać wcześniej, to się zrobi i będziesz miał.
• A w ogóle dlaczego "Experienced" ? Cóż, większość z nas ma już za sobą kilka(set :) ) gier w L5R LCG, więc można pójść na całość. Poza tym "Experienced" to stary, dobry keyword z L5R CCG, który oznaczano kartę taką samą, ale ileś 'czasu' później :)
• Więcej miejsc - jeżeli będzie zauważalnie więcej chętnych niż 12, limit miejsc powiększamy do 24. Co się zmieni : nadal gramy 4 rundy, eliminacyjne, ale do tego dochodzą 2 rundy TOP4, dojdzie także dodatkowa porcja czempionów klanowych do rozdysponowania.

FB : link

Dostępne role i żywioły :
Crab : Keeper of Air
Crane : Keeper of Water
Dragon : Keeper of the Void
Lion : Keeper of Earth
Phoenix : Seeker of the Void
Scorpion : Seeker of Air
Unicorn : Keeper of Fire

5
Kiedy robimy turniej inaugurujący nowy sezon L5R i nasze Bolterowe zakupy? Miejsce : Bolter. Data ...

5.X - czwartek. Jest szansa, że towar nie dojdzie (bo kurierzy, złe FFG, złe chińskie drukarze etc). Szansa zmniejsza się z każdym kolejnym dniem. Zakładam, że po południu.
6.X - piątek. Zakładam, że po południu. Wieczór weteranów, czyli można siedzieć do póóóóźna, ale w sali obok będą siedzieli figurkowcy.
7.X - sobota. Niby nic, ale to sobota.
8.X - niedziela. Niby fajnie, ale to niedziela.

6
Wrocław / Kupujemy boxy do L5R LCG we Wrocławiu
« dnia: 2017-08-24, 12:51 »
W tym wątku wrzucać info o ofertach na 'core'. Jeden post - jedna oferta (np. sklep czy preorder). Uprasza się o umiarkowane edytowanie :)

7
Galakta będzie wydawać L5R PL. Nie wiem, czy już to ogłosili oficjalnie, ale karciane L5K powstanie :) Ktoś ma plany, którą wersję kupować?

8
Geisha House / Doomtown - pytanie
« dnia: 2016-05-18, 13:28 »
Dirty Deeds, Election Day, Foul Play - czy każde z nich to jest 'komplet' (dla jednego gracza) ?

To co wyżej wymienione plus jedna podstawka - ile w miarę sensownych decków da się złożyć ?

9
Ktoś ma coś do oddania? Gópi ja zapomniałem spytać się wcześniej... Priorytety to Lewki, lewko-fluffowe karty (w tym kotki, taktycy, arty z Dai-chan), C, U, R(eszta). W tym momencie - cała lista od góry do dołu, bo nie mam nic :/

10
You know nothing, Jon Snow / AGoT - Custom made żetony
« dnia: 2015-11-26, 19:19 »
Do Legendy raczej nie były potrzebne, ale w GoT żetony to smutna konieczność :) Ktoś byłby zainteresowany wersją custom, zwłaszcza monet? Są firmy, które produkują żetony (wózkowe ;) ) na zamówienie, przy dostatecznie dużej ilości chętnych dałoby się komplet wziąć za sensowne pieniądze.

Wstępne rozeznanie mówi, że koszt jednego żetonu plastikowego to ok 30gr, metalowego (mosiądz) to jakieś 1,50zł. Mniej przy dużych nakładach, ale "duży nakład" to ilości w tysiącach. Do tego dochodzi konieczność jednorazowego przygotowania wzornika na "przód" i "tył" - to ok. 400-600zł za każdą stronę. Oczywiście po starannym przeszukaniu ofert może trafić się coś tańszego.

So?

11
L5R Living Card Game / Projekt L5R 2016 World Tour
« dnia: 2015-09-15, 18:42 »
EP ostatnim dodatkiem - so what?

Zamierzam walnąć petycję do nowego Cesarza (czyli FFG) z prośbą o approva na cykl turniejów Legendowych w 2016. Zamiast tradycyjnych nagród boosterowych, zwycięzca eventu wybierałby jeden tytuł karty z tych istniejących do tej pory, a FFG w swoim secie w 2017 (lub w pierwszym cyklu dodatków) wypuszczałoby kartę z takim tytułem. Z punktu widzenia FFG czysty zysk, bo fani sami podkręcają zainteresowanie grą, którą FFG dopiero wyda rok później. Zobowiązanie też niewielkie, bo na karcie z tytułem X i tak można nasmarować dowolne bzdury :P A może udałoby się z nimi dogadać o oczko wyżej, dać im nieco zarobić i kupić bandę playmat z oficjalnym rysunkiem jaki był w newsie (IMO bardzo fajny) jako nagrody na eventy...

Wsparcie mile widziane. Pomysły (np. na to, co można zaproponowac FFGowi jako wygraną w takich turniejach) oraz propozycje (formatów turniejowych) mile widziane.

12
Geisha House / PDFy z EP i TBS
« dnia: 2015-09-15, 12:10 »
... jak już będą dobrej jakości -  ktoś byłby zainteresowaniem wydrukowania ich jako kart? W grę wchodziłyby "komplety" po 1 kopii każdej karty, z możliwością zamówienia kilku kompletów, drukowalibyśmy to jako "talie pamiątkowe".

Drukowanie playtestowych wersji mija się z celem.

13
Gliwice / Drodzy Gliwiczanie...help?
« dnia: 2015-08-27, 00:19 »
Hej :) Możecie polecić jakąś miejscówkę na weekend 19-20 IX w Gliwicach? Tak z dobrym dojazdem do ul. Rynek... Mile widziane też rady dotyczące parkowania auta na/przy w/w Rynku.

14
Geisha House / Choose wisely, czyli kto co :) ?
« dnia: 2015-06-15, 22:11 »
Lion - Akodo restoration (path #4).
The Akodo Restoration will purge all of those who seek to change the Jade Empire from what it was, at its outset, meant to be by the Kami and the Heavens. Jak w ramach tej opcji jest spalenie na stosie ołowianego designera to tym lepiej :)

15
Szczyrk, 22.05 - 24.05 / Karty pożyczę na Szczyrk
« dnia: 2015-05-18, 02:06 »
Szukam na main event :
3x Emerald Ascension (TNO rare)

16
Wrocław / Robię komp gierkę L5R-ową - help wanted :)
« dnia: 2015-04-27, 03:03 »
Pomysł chodzi mi głowie od jakiegoś czasu, ale jak długo tylko będzie chodził, to nic z tego nie wyjdzie :) Kiedyś była wariacja na temat robiona z Ertajem, ale wtedy założenia były inne. I przede wszystkim - skrypt był "generic"...

Temat : hoduj samuraja. Samuraj będzie się szkolił w techu samurajskim (nawalanie mieczem) i go wykorzystywał na innych samurajach.
Platforma : docelowo mobile, żeby można było nosić w kieszeni. Na razie przeglądarka, do przetestowania koncepcji.
Gameplay:
  • budowa postaci : wybierasz nazwę, mordę i np. kolory ciuchów (w full wersji przebieranki postaci będą na pewno, hehe). 
  • rozwój postaci : postać rozwija się na kilku płaszczyznach. Jeden to rozwój poszczególnych "skilli", drugi to doskonalenie "stylu". "Skille" to bonusy do statów (np. atrybutów, szansy na hita/unik, % kryta etc, % na wyskoczenie efektu specjalnego, dopałki do damage, konwertery ze stata na stata, dodatkowe ataki, rozpoznanie skilli przeciwnika etc etc - to co przewijało się przez różne drzewka MMO w różnych gierach). "Styl" to rozwój kombinacji konkretnych "skilli" (i to na konkretnych poziomach).
    Cytat: Przykład
    (skille, style oraz ich kwantyfikacja wzięte z sufitu, ale powinny pokazać o co chodzi):
    Samujaj ma skille : "Szybkość" na 5, "Celność" na 3, "Siła" na 5, "Grad ciosów" na 6 (konwertuje szybkość i siłę na celność), "Technika dwuręczna" na 2 (trzymasz kosę w dwie ręce naraz, konwertuje szybkość na celność i siłę). "Technika jednoręczna" na 3 (konwertuje siłę na szybkość i szansę hita) oraz (fluffowy) styll "Rozczochrany" na 3. Te skille są naumiane i jego, nic mu ich nie odbierze, może je w najgorszym razie zostawić takie jakie są i nie rozwinąć. No, może jak ktoś mu rękę obetnie to "Tech dwuręczny" mu spadnie :) Poza skilami z efektem mechanicznym są jeszcze skille fluffowe, takie dla szpanu.
    UWAGA! To są tylko skille. Teraz trzeba wiedzieć, jak ich razem używać - czyli przejść do stylów.
    Ten sam samuraj zna style :
    "Kakitowy" - składa się z "Szybkości 3", "Celności 3", "Techniki jednoręcznej 3". Styl wytrenowany w 80%. Wprawdzie skill "Szybkość" jest u samujaja wyższym, ale styl - który uczy jak łączyć poszczególne skille - na więcej mu nie pozwala (lub : mocno obcina "nadmiarowe" skille).
    "Akodowy" - składa się z "Celności 2", "Siły 2" i "Techniki dwuręcznej 2". Styl wytrenowany w 100%. Identycznie jak z szybkością w Kakicie, "Siła" nie jest wykorzystana w pełni.
    "Brutalny napierdol" (samouk) - składa się z "Siły" na 5 i "Techa dwuręcznego" na 2. Sam się naumiał, a co.  Na razie wytrenowane w 30%.
    "Wszystko co umiem" (samouk) - składa się ze wszystkiego co ma. Wytrenowany na 2%, bo nie ma kiedy... Dodatkowo styl się ciężko trenuje, bo ma strasznie dużo skilli.

    W skrócie - skille to karty (masz/nie masz), a styl to deck (co włożyć i jak używać, i nie włożysz czegoś czego nie masz) :P Analogia nie jest doskonała, ale chyba zrozumiała.

    Dla krytyków "dlaczego skill nie liczy się cały": bo atut (np. muskuł) to nie wszystko, trzeba to jeszcze umieć wykorzystać w połączeniu z innymi elementami. Koleś który ma 2x mocniejszą górną muskulaturę ciała niż reszta populacji ma tylko lekką przewagę w savate. Lub, kontynuując analogię z deckiem, co z tego, że masz w fate 40 kart "kiwnij swoją postać aby wygrać grę" skoro w dynastii masz tylko 1 postać, kosztuje ona 30 golda a reszta decku to eventy mielące fate .

    W trybie pasywnym samuraj się szkoli (tzn zbiera expa). Zebranego expa można wymienić na rozwój skille/perków. Równolegle zbiera się expa na doskonalenie stylu. Szkolisz się w dojo, każde dojo oferuje inny zestaw "smaków" expa. Dojo można zmieniać. Różne "smaki" expa wymienia się na różne typy skilli/perków.
    Cytat: Przykład:
    Praktycznie każde dojo Kakita oferuje "bladoniebieski" exp, który łatwo wymienia się na skille "Szybkość", "Celność" , "Technikę jednoręczną", "Maskowanie płci" i "Włosy do ziemi". Bardzo ciężko (lub wcale!) tego expa wymienia się na skile "Siła", "Technika dwuręczna" i "Zapach testosteronu". 
    Praktycznie każde dojo Akodo oferuje "brunatnopomarańczowy" exp, który łatwo wymienia sie na skille "Celność", "Siła" i "Technika dwuręczna", "Nazimperializm" i "Patelniajutsu". Bardzo ciężko (lub wcale) tego expa wymienia się na skille "Technika jednoręczna", "Podstępność", ale wymiana na "Zapach testosteronu" jest całkiem możliwa.

    Praktycznie w każdym dojo Kakita można siedzieć i doskonalić standardowe style Kakita. Standardowy styl Kakita to dowolna kombinacja skille z "bladoniebeskich" expów, o tym samym poziomie. Czyli np. (każda para [] to osobny styl) :  [S1 C1 Tj1], [S2 C2 Tj2 Wdz2], ale także [S3 C3 Wdz3] i  [Tj1 Mp1 Wdz1]. Niektóre dojo będą miały konkretne warianty stylu (bo inny sensei albo inna tradycja) - np. z lekką zmianą cyferki, albo z nieco innym/dodatkowym skillem, np. : [S4 C3 Tj3], [S4 C4 Tj4 Pijanica2], [S5 C5 Td5]... Czasami dojo będzie miało górny "limit" stylu jaki są w stanie tresować (np. zadupne dojo nie będzie trenowało stylu o skilach 10). Zawsze jednak będzie w stanie uczyć stylów "niższych" od swojego najwyższego. Czyli dojo tresujące [S3 C3 Tj3] bez problemu tresuje też [S2 C2 Tj2] oraz [S1 C1 Tj1]. Styl niższy - to taki, w którym są te same skille, ale wszystkie o jedną rangę niżej.

    Analogicznie tworzy się standardowe style innych szkół. Doskonalenie stylu podnosi jego rating, czyli umiejętność wykorzystania i tego jak dobrze cyferki będą aplikowane w praktyce.

    "Style" są albo formalne (ustalone szkoły i warianty szkół), wówczas mają pewne wymagania dotyczące tego co można do stylu załadować, albo "własne" - wtedy szkoli się je znacznie trudniej. Tresowanie (podnoszenie ratingu) stylu w dojo, które zna ten styl jest banalnie proste (tzn: szybkie). Wymaga to jednak znalezienia takiego dojo, ogranicza skille jakie można wykorzystać oraz (co może okazać się istotne) daje przeciwnikowi wiedzę o tym na co samujaja stać, a na co nie stać... Tresowanie stylu własnego jest ekstremalnie wolne, ale za to ma się pełną dowolność jego kompozycji. Style własne bedą całkowicie dowolne (jak "Wszystko co umiem" w przykładzie wyżej) lub warianty istniejących. Style własne, które są bardzo podobne do istniejących w danym dojo można sobie tresować z nieco większą skutecznością niż całkowicie samopas. Stopień utraty "jakości" tresury będzie zależał od tego, jak bardzo własny styl będzie odbiegał od stylu wykładanego w dojo. Na przykład samujaj który chce się uczyć stylu [S3 C4 Tj3] w dojo o "najlepszym" stylu [S4 C4 Tj4] będzie otrzymywał z tresury stylu dość wymierne rezultaty. Nie tak dobre jak "normalny" student, ale i tak dość dobre - dojo zna podobny styl, cyferki dojo są nie mniejsze niż cyferki stylu etc. Samujaj który chce być flafowy i będzie tresował styl [S3 C3 Tj3 Rozczochrany3] w tym samym dojo będzie osiągał znacznie gorsze rezultaty. Wprawdzie trzy skille są identyczne, ale czwarty skill nie dość że nie należy do stylu wykładanego w dojo, to w dodatku jest całkowicie spoza repetytorium szkoły i żaden sensei go nie zna. Styl [S3 C3] będzie tresował się równie wolno - efektywnie jest to styl [S3 C3 Tj0], który jest trochę trudniejszy do wysensejowania niż ten w kórym się jednego skilla zwiększa o 1.
    Oczywiście w kącie tego dojo będzie siedział gościu i tresował sam siebie w stylu "Brutalny napierdol" - w ogóle nie odnosząc żadnych benefitów z tresury stylu w dojo, bo dojo takiego stylu - ani nawet jego skłądowych skillów - nie rozumie.
    Aha, stylów można mieć zdefiniowanych dużo, ale ma się włączony jeden w danym momencie i tylko ten jeden styl się tresuje. Tak samo skile spoza tresowanego właśnie skilla będą dostawały mniej expa pomimo obecności w dojo (lub : będzie dostawać się proporcjonalnie mniej expa za przebywanie w dojo za niezgodność skilli uczonych w dojo i zawartych w stylu). Z założenia po wytresowaniu sobie stylu do 100% przeskakuje się na tresowanie stylu "następnego" (te same skille ale o 1 wyżej). Do rozwiązania pozostaje sytuacja, w której samujaj nie ma jeszcze wymaganych skili których wymaga kolejny styl. 

  • zabawa w style : początek to tresura w "standardach", ale największy fan to style indywidualne. I te, które łączą różne skille, i te, które dodają do istniejących skilli "mechanicznych" te "fluffowe". Po dostatecznie dobrym rozwinięciu stylu i rozsławieniu go (tzn jak się dostatecznie długo powisi na score boardzie) pojawią się uczniowie i własne dojo. Po jakimś czasie (jak się naprawdę długo bedzie grało postaciami z jednego stylu) szkoła będzie miała fejma, co unieśmiertelni postać samujaja (i jego autora) for ever.
  • rozwalanie głów : oczywiście cała ta zabawa ma na celu rozwalanie łbów innym, czyli wyzywanie ich na pojedynek i masakrowanie. Masakrować można na kije (pokaz techniki), albo na ostre (przegrany ginie). Ten drugi rodzaj będzie trudniejszy do inicjacji, ale te profity (fejm, fejm, Feared Duelist :) ).
  • skalowanie : na początek pewna liczba dojo, natychmiastowa podróż między nimi i instant teleport do duelu. W miarę rozwoju - dodanie czasu podróży (oraz związanych z tym niebezpieczeństw - zbóje, losowe duele, wojny lub po prostu opóźnienia uniemożliwiające załapanie się na tego jednego duelistę na któego polujemy) oraz live location (użyteczne na wszelkiego rodzaju eventach, gdzie zbierze się dużo ludzi naraz).

17
Jak w temacie.

18
Trading Grounds / Chcę (najchętniej wymianą)
« dnia: 2015-04-06, 16:41 »
3x Kitsu Junsuke (ALitS) FOIL
2x Kitsu Miro (Ivory) FOIL
3x Kitsu Suki (Ivory) FOIL
2x Kitsu Suzaki (TNO) FOIL

najchętniej wymieniając na nie-foilę (plus wyrównanie).

19
Geisha House / Glory of the (CLAN) do 04.15 i po 04.15
« dnia: 2015-03-30, 19:00 »
Jak ktoś chce wymieniać karty GLORY na folijki, to jest grafik tego, co można będzie dostać za nie w 2015 roku :
http://www.l5r.com/twenty-festivals-glory-redemption/

Ale jak ktoś zdąży przed 15.04, to do dyspozycji są jeszcze "stare" karty :

http://www.l5r.com/ivory-edition-glory-redemption/
 - czyli legalne w 20F boss, zbroja i dla Skorpów/Mantisów - domek.

Cytuj
Hey Grzegorz,

The cards currently available are any of the 2014 redemption cards.

Thanks,
Andrew Narzynski
AEG Customer Service

20
Geisha House / Jakie koszulki do (moich) decków?
« dnia: 2015-03-30, 14:07 »
Sezon legendowy trwa, więc można spokojnie karty włożyć do decków na stałe. Pozostało tylko wybranie do nich odpowiednich koszulek... Chciałbym dobrać koszulki odpowiednie kolorem/grafiką do talii, jaką będą ochraniały. Przykład : moje żurawiowe oświecenie było w białych i błękitnych, holofoliowych koszulkach. Oczy bolały strasznie, ale wyglądało fajnie...
Ktoś ma jakieś sugestie? Włącznie ze sposobem zaopatrzenia się w nie? Nie interesują mnie deckbacki, ani koszulki które można dostać tylko w Bangalore na miejscu. Sensei i domek w założeniu lądują w przezroczystym protektorku, ale można proponować alternatywy. Do tego żadna para (Dynastia + Fate) nie może się powtarzać, a najlepiej, jakby nie powtarzało się nic :)

Decki do ochrony :


Crab Love (Love Letter) - no idea. Jakieś mangoidy?
Crane dishonor - no idea. Klasyczne wh+bl ?
Dragon Yodo sensei - no idea. Klasyczne yl+gr?
Lion Tac (niekoniecznie duel) - być może Rommel (FFG), ale jest ciężki do dostania. I to tylko połowa.
Lion Ancestor - planowałem Fate : złote (Dragonshield), Dynasty brązowe (Dragonshield). Albo na odwrót.
Lion Tanizaki sensei (fear&courage) - no idea. W razie czego do dyspozycji są opcje z innych lwów. W tym Hakan (FFG).
Lion Beastmaster - no idea. W razie czego do dyspozycji są opcje z innych lwów.
Uwaga, w min. jednym Dynasty Lwa potrzebne są bardzo mocne koszulki łatwe do tasowania - bo Suzuki.
Mantis kokakolat - no idea.
Mantis geiszgeszeft - więcej cycków, ale poza tym no idea.
No dobra, na Fenola nawet nie mam pomysłu na deck.
Scorpion Kensai - planowałem Fate : monokolor ciemnoczerwony (IIRC UltraPro) i Dynastia : monokolor matt  czarny (FG).
Scorpion Ninja Chill - jest czerwony matt monokolor (FFG) Dynastia i zielony (jakieś UltraPro) na fate. Chcę zmienić, bardzo, bo deck ma być klimatyczny.
Spider Ninja Chill - jest srebrnoszary (promka z turnieju :P) i czarny shiny (jakieś taniaszitu)
Spider Swordmasters - no idea. Awaryjnie mam do tego deck protektory z FFG SW, z jednej strony DeathStar, z drugiej Imperialna Flota :) Ale ma być bez deckbacków.
Utaku Battlemaiden honor - planowałem - bubblegum pink (Dragonshield) + white (Dragonshielt) - o ile dostanę białego Dragonshielda.

Idee, sugestie, linki mile widziane.

Strony: [1] 2 3 ... 76