Autor Wątek: [Strategy] Inciting Mistrust  (Przeczytany 2665 razy)

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9400
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Vasquez21

  • Crab Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 823
    • Zobacz profil
    • Sklep internetowy MGŁA
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #1 dnia: 2012-05-02, 00:22 »
i kolejna bardzo fajna akcja dla ninjasków...
Sklep internetowy MGŁA.pl ( http://www.mgla.pl )

Bayushi Shinzo

  • Crane Clan
  • temptation Personality
  • *
  • Wiadomości: 1221
  • 666 lub 333333 wybór należy do Ciebie
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #2 dnia: 2012-05-02, 09:53 »
Nigdy.

Cytat: kempy
Cytat: Mlody
wiem ze to offtop ale co to znaczy RTFC?
Przeczytaj na spokojnie tekst karty.

Centurion

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #3 dnia: 2012-05-02, 09:57 »
właśnie chciałem zapytać w którym miejscu karta która nic nie robi jest fajna? ;)

Niestety DT postanowiło zostać przy durnym temacie, popatrze na karty pod prowincją i będę fajny, wohaaa... ;)
Shoju na prezydenta! :)

Vasquez21

  • Crab Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 823
    • Zobacz profil
    • Sklep internetowy MGŁA
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #4 dnia: 2012-05-02, 15:35 »
Cent jakbyś nie myślał o wszystkim w kategoriach dyshonoru to byś zrozumiał :]
Sklep internetowy MGŁA.pl ( http://www.mgla.pl )

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9400
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #5 dnia: 2012-05-02, 15:55 »
Cent jakbyś nie myślał o wszystkim w kategoriach dyshonoru to byś zrozumiał :]

Nie przegadasz. Jak się gra takimi autystycznymi dekami to się tak po prostu ma.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Centurion

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #6 dnia: 2012-05-02, 23:20 »
ALE TA KARTA NIC NIE ROBI, HALOOOOO???? wtf? :)
Shoju na prezydenta! :)

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9400
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #7 dnia: 2012-05-02, 23:21 »
ALE TA KARTA NIC NIE ROBI, HALOOOOO???? wtf? :)

Nie piszę o karcie tylko o Twoich autystycznych przeżyciach. :D
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Chord

  • Crane Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2201
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #8 dnia: 2012-05-02, 23:31 »
Jak to nic nie robi?
Skraca decka ^^ A nawet dwa.
Crane Clan • Samurai • Courtier • Follower of Shiba • Geisha Overseer • Maho-Tsukai

...so I took two ronins, geisha, spider and ninja to make my own Crane Dueling with blackjack and hookers.

Centurion

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2146
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #9 dnia: 2012-05-03, 06:38 »
Skraca co najwyżej własne tempo i przegrywa grę. Nieważne :P
Shoju na prezydenta! :)

quas

  • Lion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 4775
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #10 dnia: 2012-05-03, 11:15 »
przychylam sie jednak do zdania Centa.
ninje juz maja zabawki do sciagania personalek z prowincji. utrudnianie wystawiania przeciwnikowi-fajna sprawa. ale nie dostali (procz doslania) niczego co poprawia ich skutecznosc w przebijaniu sie przez prowincje. a to mimo wszystko o to chodzi w grze militarka.
Dyplomata - ktoś, kto potrafi powiedzieć "spierdalaj" w taki sposób, że poczujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się wyprawą.

mirumo

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2238
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #11 dnia: 2012-05-03, 11:22 »
Ja to na pewno przetestuję. Wygląda na to, że ninje będą prowincje rozbijać dopiero w late gamie, a do tego czasu będą latać po wszystkich i karty discardować, od czasu do czasu coś zabijając. Pytanie ja to ma działać, kiedy gry kończą w 5 turze :)

Chmielu

  • Scorpion Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 1196
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #12 dnia: 2012-05-03, 12:13 »
Mówię to bez przekonania, bo nie wiem jak tam karty wyglądają, ale uwaga :
Może jak się podiskarduje, to się nie będzie kończyć w 5 turze, bo nie będzie czym skończyć ? :) Prawię z sensem ? :)
Scorpion Clan * Central head of 3-headed oni * Spoiled air shugenja
A message, my lord, from the... Nezumi ambassador

mirumo

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2238
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #13 dnia: 2012-05-03, 12:31 »
Jakoś nie jestem przekonany, ale jak pisałem trzeba to sprawdzić. Teraz decki mają po 20-30 postaci, odcięcie przeciwnika od postaci bez niszczenia prowincji wydaje się bardzo trudne łamane przez niemożliwe. Po za tym jest też sporo decków, którym wystarczy tylko kilka postaci na starcie np. oświecenia wszelakie. Scorp zazwyczaj jeszcze startuje drugi, co też jest sporym utrudnieniem.

quas

  • Lion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 4775
    • Zobacz profil
Odp: [Strategy] Inciting Mistrust
« Odpowiedź #14 dnia: 2012-05-03, 19:07 »
to spidera i oniaczy masz juz z glowy ;)

i to ze te ninje beda sobie zwiedzac prowki (bo z niszczeniem sa juz problemiki) to nie znaczy ze inna militarka bedzie robic to samo

w teorii fajne, w praktyce wydaje mi sie ze to jeszcze nie ten dodatek.
Dyplomata - ktoś, kto potrafi powiedzieć "spierdalaj" w taki sposób, że poczujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się wyprawą.