Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Klepek

Strony: [1] 2 3 ... 74
1
Sacred Arena / Odp: Szczecin Kwiecień 2019 - vox populi
« dnia: 2019-02-10, 09:22 »
Jestem za ale tylko marina. Może zastanówcie się nad zmianą terminu bo nie ma pewności że sale nam dadzą do grania jak będzie mało osób. Przy średniej lub słabej frekwencji można 2 lub 3 domki ogarnąć i grać na zewn A to pasowałoby to najwcześniej w maju robic

2
L5R Living Card Game / Odp: Ilu gra?
« dnia: 2018-03-24, 09:50 »
ta gra ma tylko jedną wadę że największy fun z danej partii jest wtedy gdy w końcu ona się skończy;)

3
L5R Living Card Game / Odp: Ilu gra?
« dnia: 2018-01-30, 23:25 »

Ale tak na oko to ile tego materiału ludzkiego tam jest, szczególnie teraz jak się posypali chyba wszyscy krakowscy ex-podbojowcy?

to musiałby się Szkrabiq wypowiedzieć, ale powyżej 10 raczej na graniu nie ma, a w agota standard to 10+

4
L5R Living Card Game / Odp: Ilu gra?
« dnia: 2018-01-30, 22:45 »
w Krakowie więcej osób gra w agota. sam w l5r na żywo grałem raz i jak mam czas wolę iść na agota bo przyjemniej i luźniej. co do ekipy prawie sami nowi. bigrat gra ale więcej chyba w agota. pinkol  kupił karty i nie zagrał ani raz. że starych najwięcej gra szkrabik i Miłosz. obstawiam że jeszcze parę Miechów i nie będzie z kim pograć. mi do czasu aż nie wyjdzie coś bardziej miodnego w tej grze to się nie chce;)

5
Imperial Cycle / Odp: 02 - For Honor and Glory
« dnia: 2017-11-08, 21:55 »
Jakby był blankiem 4-4 to byłby lepszy, zresztą większość postaci unixa jakby były blankiem z lepszymi statami o 1 to i tak byłoby lepiej niż te ich gów.... zasady;)

6
Nie mam wielu oczekiwań.
Lubię gry ffg, dobrze bawiłem sie przy agocie i innych grach, ale tutaj podzielam obawy Chorda... coś w tym jest.
Gra jest super mechanicznie, promuje skilowe granie, praktycznie eliminuje możliwość wygrania słaby gracz vs dobry gracz, ma chyba najlepszą mechanikę stabilizującą rozgrywkę i zapobiegającą snowball.
Grałem w wiele gier nie tylko karcianych i często bardziej podobały mi się gry gorsze niż te lepsze.
Czego im brakowało? tego samego czego brakuje l5r, czyli miodności i chęci gry dalej:P

Ale chcę się mylić i tak będę grał, pił z Wami wódkę i piep... o pier....;)

No i  widzę, że zaliczam się chyba do nieogarniających przeciwników bo w finale przeciwko Jacy na Euro przegrałem de facto w pierwszej turze. Kolejne dwie były wypełnieniem czasu antenowego i równie dobrze mogliśmy już wtedy flaszki wyciągać;p

7
Jedyne co dziwi to słaba forma fenola.
Na krajowym podwórku też sobie nie radzi. Po obejrzeniu spoilerów wydawało, się że będzie sobie lepiej radził.
Wiadomo, że t1 to Scorpion i Crane
Potem między t1 a t2 Dragon razem z Lionem, myślałem że jest tu też fenol, ale wyniki tego nie pokazuja
Potem t3 crab razem z fenolem
i t9 unicorn ;)

8
Imperial Cycle / Odp: Karty z Imperial Cycle
« dnia: 2017-10-12, 15:07 »
ktoś mi wytłumaczy jak działa to "skakanie" po prowincjach w unixie?

Na moje odpowiedź jest prosta. Zamiast napisać "zapłać jeden, zrzuć kartę, zrób nic" lub "zapłać jeden za atachment, z zasadą bownij atachment - zrób nic".
Wydali te karty.
W sumie zbliżone w power levelu do innych unicornowych kart, no może poza kilkoma nielicznymi wyjątkami.
Generalnie najgorszy champion, najgorszy domek, najgorsza akcja klanowa i jeszcze parę naj by sie znalazło;P

9
Kraków / Odp: Granie: Kraków
« dnia: 2017-10-12, 15:04 »
Nie no ja mam możliwość wyjść na miasto raz na 2 tygodnie.
Fajnie byłoby przynajmniej się piwka napić.

10
Kraków / Odp: Granie: Kraków
« dnia: 2017-10-12, 14:54 »
Jak w strychu zakaz % to nawet nie biorę pod uwagę.

11
Kraków / Odp: Granie: Kraków
« dnia: 2017-10-10, 22:34 »
W przyszły poniedziałek może być kiepsko z czasem, ale postaram się dotrzeć.
Piszcie tutaj też o graniu/turniejach.
Nie każdy ma facebook-a.

12
Kraków / Odp: Granie: Kraków
« dnia: 2017-09-25, 11:29 »
Ja się dostosuje do czasu i miejsca.
Hex imo spoko, bo przynajmniej jest szansa, że ktoś nowy dołączy.
Trzeba gadać z Repkiem, żeby rezerwację stałą zrobić i żeby inauguracje zrobić.
Ew. jak Uday będzie grać to może rezerwacje robić, bo on ma wtyki w hexie- znaczy często tam siedzi.

Pomyślcie nad postawieniem dobrej flaszki MJT, żeby nam turnieje ogarnął, bo nie widzę na tą chwilę nikogo, kto każe ruszyć dupę pozostałym i ogarnie turnieje:)
Ja na pewno czasu nie mam na rezerwacje, itp;)
Dla mnie granie raz na 2 tyg to max, jeśli chodzi o częstotliwość.


13
L5R Living Card Game / Odp: Wejście z CCG w LCG
« dnia: 2017-09-20, 12:49 »
Porównując do AGOT-a, który też był LCG to niestety moim zdaniem pula możliwości tworzenia talii jest znacznie mniejsza.
W AGOC-ie jak mixujesz klany to masz ograniczenie, że musisz włożyć minimum x kopii kart, a nie maksimum co w praktyce daje bardzo dużo możliwości.

Na chwilę obecną deck building w L5R LCG praktycznie nie istnieje i mało prawdopodobne by to miało się wkrótce zmienić.
Niektórym to rybka, bo albo grają deckami z netu, lub zbliżonymi, lub grają pod klimat.
Ja zawsze najbardziej lubiłem zabawę z wymyślaniem różnych kombinacji, czego tutaj nie ma i co mnie bardzo boli.

Jeśli chodzi o czystą mechanikę to wydaje mi się, że jest to jedna z najlepszych gier karcianych jakie wyszły.
Znacznie ograniczony czynnik losowy, trudność w zbudowaniu przewagi na stole, cały czas zmieniająca się sytuacja na stole, olbrzymia ilość mikrodecyzji w każdym momencie gry.

Jestem optymistą, ale gdzieś z tyłu głowy mam jedno duże ALE. Gdzieś w tym wszystkim brakuje miodności. Na siodle, aż mi się gęba cieszyła grając w Moderna, a przy LCG nie było jakiegoś wow.
To samo zresztą jest jak się porówna Agota do starej L5R, ale tutaj różnica nie jest moim zdaniem aż tak duża.

Mam nadzieję, że się mylę, ale na moje L5R LCG daje mało frajdy zarówno z grania, jak i deck buildingu w stosunku do tego co wymaga, a wymaga sporo, przede wszystkim decyzyjności.
Zawsze jednak pozostanie jazda na turnieje i picie piwa, a granie w karty będzie gdzieś tam przy okazji.
Poza tym zawsze mogę się mylić i taką mam nadzieję, że jednak będzie inaczej.

14
Zasady / Odp: Toturi/Hotaru i Ringi w obronie
« dnia: 2017-08-30, 14:27 »
Babcia Klepka ma wtyki w DT i przekazała mi, że nie działają w obronie bo obrona jest dla leszczy.
Podobno FFG planuje errate - jak bronisz championem to w wymuszonej reakcji nie możesz pić browara przez kolejne 2 rundy turnieju.

A tak na serio, to nawet jak ruling zostanie to Crane to t1, chyba tylko fenol może z nim nawiązać walkę( nie grałem ani jednej gry oceniam to co na papierze).
Lion też raczej będzie w okolicach T2 i dobijać do T1 niezależnie od rulingu championa.

15
Jakie pierwsze wrażenia po grach?
Co Wam się podoba, co nie?
Jakie pierwsze wrażenia odnośnie power levelu klanów.

Ja jeszcze nic nie zagrałem, ale na papierze bije mnie dysproporcja między kartami.
Wbrew Waszym opiniom wydaje mi się, że Unix przynajmniej na papierze jest totalnie do niczego.
Najgorszy champion aka wystawiam co ture typa bez fate, daje go do obrony i poswiecam do abilitka champa unixowegoi bo i tak zginie.
Najgorsza akcja klanowa - ma potencjał na late game i pewnie im dalej będzie w edycje to stanie się topowa, ale teraz to raczej padaka.
Postacie albo słąbe albo drogie. Generalnie wygląda to tak: jak jest dobrze to wgniatam przeciwnika w błoto, nie ma praktycznie nic co może odwrócić szalę na naszą korzyść, jak jesteśmy w dupie.

Najlepszy przynajmniej na papierze wydaje się crane i phoenix. Równe ułożenie militki i polityki i sensowne akcje na typach.
Potem lion/dragon/scorpion - wydaje mi się na porównywalnym poziomie
Potem crab
A potem Unix

Co do tego co mi się podoba to ringi są bardzo spoko i widać, że jest nad czym kminić.
Zlikwidowanie ekonomi ograniczy opcje w deck building ale może zlikwidować gry, które przegrywasz zanim się zaczną (aka brak ekomoni).
Power level trochę w stylu samuraia. Nie ma aż takiego kalkulatora jak w tej ostatniej edycji (nie pamiętam nazwy tego gówna)
i power levelu emperora/lotusa. Pewnie się rozkręci i ma szansę ustawić power level na poziomie samuraia.
Wiadomo inne gry i ciężko porównywać, ale mniej więcej to można porównać;)

16
Zasady / Odp: Toturi/Hotaru i Ringi w obronie
« dnia: 2017-08-23, 21:09 »
rzeczywiście słabo napisane karty
 ale i tak będziemy grać i cieszyć się grą. Kempy daj na looz z tym ffg

17
Core Set / Karty Role - co robią?
« dnia: 2017-08-21, 21:32 »
co robią te role  gdzieś napisali?

18
Kraków / Odp: Granie: Kraków
« dnia: 2017-08-21, 14:08 »
We will play for sure.
I guess most ppl will play in hex.
As Uday said i guess it will be around 10-15 ppl who will play at the begining.
If Cinek aka MJT - our tournament agot boss will play L5R i am not afraid about local meta;) so let him win all games at begining;P


19
L5R Living Card Game / Odp: L5R CCG czy LCG ?
« dnia: 2017-08-21, 14:03 »
Daj sobie spokój z CCG nikt w to nie gra. Jest to zupełnie martwa gra.
A do oceny LCG jako gry jeszcze za późno. Ważne, że grać będzie stara gwardia, czyt. będzie spoko klimat na turniejach.

20
Zasady / Odp: Odp: Adept of Shadows + Togashi Yokuni
« dnia: 2017-08-14, 16:58 »
ja to widzę tak :użyłem yokuniego więc nie mogę go użyć jeszcze raz ale jak skopiuje przeciwnik jego zdolność to może jej użyć.teraz kopiuje przeciwnika yokuniego i używam jego akcji z powrotem na przeciwnika yokuniego czyli przeciwnik dalej akcje że swojego yokuniego może zrobić,ja nie mogę już użyć akcji yokuniego przeciwnika która skopiowalem jako pierwsza ale ponieważ skopiowalem ta zdolność drugi raz to ta konkretna zdolność mogę uzyc

Strony: [1] 2 3 ... 74