Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - koziu

Strony: [1] 2 3 ... 35
1
Colonial Dojo / Odp: CCG Rebirth Edition
« dnia: 2020-04-07, 11:03 »
Ktoś zagląda?
Ja baaaaardzo chcę, żeby to się udało!

Oczywiście wszystko będę drukował. Jakoś nie mam ochoty znowu wypełniać pudeł po butach kartami :D

2
Elemental Cycle / Odp: 04 - The Ebb and Flow
« dnia: 2018-06-21, 16:15 »
Co Cię dziwi w takim politycznym skillu?
Nigdy nie widziałeś jak politycy potrafią "debatować"?

3
L5R Living Card Game / Odp: Ilu gra?
« dnia: 2018-01-30, 13:21 »
Oświęcim - 0
4 osoby kupiły po starterze, zagraliśmy parę razy i teraz leży i się kurzy.

4
Co to to to "For Rokugan"?

5
Cytat z artykułu o mistrzostwach ze strony FFG:
"Overall, the Legend of the Five Rings: The Card Game World Championships were well represented by members of all the Great Clans—with the Unicorn Clan lagging a bit behind."
Mówimy o następującej statystyce:


Feniksy też powinny się poczuć dotknięte takim stwierdzeniem.

6
Masakra co oni zrobili z moim klanem :/
Jakaś zbieranina postaci, która ze sobą nie współpracuje za bardzo i luneta, którą prędzej ktoś pożyczy.
Gdzie tu honor? Gdzie tu Battle Maidenki? Gdzie jakiś sensowny wjazd? Gdzie potęga klanu? Dobra, żeby chociaż mógł walczyć jak równy z równym z czymkolwiek...

Jest mi żal po prostu bo nie widzę na razie na horyzoncie szans na poprawę tego stanu rzeczy.
Chyba by musieli wydawać coś w rodzaju "Balance Pack" co 6 miesięcy żeby to jakoś kontrolować.

7
Imperial Cycle / Odp: 05 - Fate Has No Secrets
« dnia: 2017-10-30, 22:47 »
Oczami wyobraźni widzę jak ktoś kasuje efekty tej przekozackiej karty za 4.
Co do postaci kraba. Czas pokaże ale wygląda elegancko :) Niech tak nawet 2-3 zwróci to i tak wychodzi w dobrej cenie fajny chłopek.

8
Core Set / Odp: Scorpion - Masters of Deception
« dnia: 2017-08-14, 22:59 »
Jak taka prowincja klanowa ma się do no ja pier....
4 siły i dobierz sobie kartkę jedną z 5? Nawet nie akcja tylko jak się bitwa zaczyna coby tempa nie stracić.
Taki champion klanowy co może i dwie postaci zabić? W walce a nie patyczkując się w jakieś wyliczanki cudawianki.
Poison za 1Fate -> -2/-2.
Strongold co zabiera(!) honor - ot tak.
Kasowanie eventów?

Strach się bać co robi ta postać zakryta za 1Fate co ma -/- w statystykach.
Coś czuję, że będzie popularny skorpion.

EDIT: ale zgadzam się z JNQ - bez polotu to wszystko. Trochę jak kucyk czy lew. Mam wrażenie, że najbardziej "kombinatorski" jest chyba Feniks. A może smok? No chyba, że Krab :P

9
Core Set / Odp: Unicorn - Wandering Warriors
« dnia: 2017-08-10, 21:53 »
Champion zabija ale nie wybieramy kogo - więc zabija bylekogo. Mi brakuje battle maidenek :( ta jedna dawała i nadzieję a tu takie rozczarowanie...
Nimrod - gdzieś na pewno mam... ale obawiam się, że prędzej Kempy pokocha L5K LCG niż ja je znajdę :/ napisz na priv jaka forma rekompensaty by Cię urządzała :)

10
Core Set / Odp: Unicorn - Wandering Warriors
« dnia: 2017-08-10, 02:29 »
I am Ready - srogi koszt. Usunąć sobie 1 fate z postaci. No ale czasami może to być dobry pomysł.
Meishōdō Wielder - Raz będzie super raz będzie "normalny". Blank. Shugenja - może się przydać.
Moto Horde - Za 4 piniądza dostajemy 6/-. Strasznie ryzykowne umieszczać wszystkie jajka w jednym koszyku. Niby klan daje wstawanie, daje dojazdy... jednak ryzyko pozostaje.
Moto Youth - Fajny :). Kolejny blank tak po prawdzie ale mnie się podobają takie kartki.
Captive Audience - No i to jest kartka :). Co tu dużo mówić - miodna. Z tekstu wynika też, że to pozwala zrobić drugi konflikt militarny. Jedyny problem jaki widzę to to, że jak za bardzo nastawią klan na konflikty militarne to może się okazać, ze bez tej karty ani rusz do drugiego ataku.
Ide Messenger - Niegłupi jeśli chcemy jedynie wygrać bitwę. Jadę takim. Staniesz? Mogę dosłać zrobić cuda. Nie staniesz - biorę ring :) Fajne takie dosyłanie do biwy.
Spyglass - Za 1 +1 polityki i dociąg karty. A może więcej niż jednej. Potrafię sobie wyobrazić, że z tego dociągniemy 4 nawet :) Mnie się podoba.
Ide Trader - Tu mam mieszane uczucia. Zarabianie fate z jego tekstu to forma obniżenia jego kosztu. Za 3 dostajemy ziomka 1/3 - więc szału nie ma. Dociąg karty wydaje się bardziej sensowną opcją.
Shinjo Tatsuo - Drogi :/ Nie zawsze będzie kim do bitwy podjechać - tym bardziej, że opcji dojazdu wydaje się być dużo (domek?). Dla mnie za drogi jak na to co daje.
Giver of Gifts - Troszkę drogi. Ale może się zwrócić jak będzie fajnie utrzymywał przy życiu attache. No i 3 polityki, której może trochę brakować. No i nie mogę się doczekać: - jadę do bitwy: Giver of Gifts. - Ok. Bronię Giftgiverem...
Favored Mount - Tych dojazdów nasrałoooo. Za 1 golda chyba kolejny dojazd będzie zbędny. Lepszy jakiś mieczyk.
Born in War - no i to jest konkret :) Nawet +3 to już coś co warto rozważyć. A, że może to być aż 5? Nice.
Cavalry Reserves - To jest karta OP. Co tu dużo mówić? Za 3 kwiatki wystawiam ludków za 6? A mogę na nich dorzucić po kwiatku? Chyba mogę jak zagrywam postać dodać na nią fate... Wtedy to juz w ogóle gięte by to było.
Domek - Słaby mi się wydaje. Na razie chyba najsłabszy z domków. Może jak odesłań przybędzie... A no i działa tylko w konflikcie militarnym.
Endless Plains - Zupełnie nie pojmuję tej prowincji. Słaba jak szkło. Mogę ją sobie rozbić, żebyś to ty mój drogi przeciwniku sobie kogoś skasował. No ale celem ataku na prowincję jest jej rozbicie nie? Proszę - czy ktoś może mi wytłumaczyć głębię tej prowincji?
Champion - Czuję się rozczarowany. Słabiutki ze słabym tekstem. Chyba, że znowu ktoś mnie przekona, że jestem w błędzie.
Way of the Unicorn - Bycie pierwszym fajna rzecz. Ale jak dociągnę tę kartę to czuję, że będę się wkurzał :D
Breakthrought - Dobrze się wkomponowuje w kuca. Ale grywalna będzie tylko jak będziemy mieli przewagę.

Brakuje mi czegoś co umożliwiłoby powrót po ewentualnych początkowych trudnościach, które na pewno się pojawią. Na Mid-End game jedynie te rezerwy widzę.

Co waszym zdaniem będzie kucyk pożyczał od innych klanów (innego klanu)?

11
Watch Commander:
Dowódca Zegarek - Załącznik - koszt 1
Sprawność militarna +1, sprawność polityczna +1
Wyznawca.
Załącz do charaktera, którego kontrolujesz. Ograniczenie jeden na charaktera.
Reakcja: Po zagraniu przez przeciwnika karty podczas konfliktów, w którym uczestniczy załączony charakter - tamten gracz traci 1 honoru. (Nieograniczona).

Nadaję się na tłumocza? :)

12
Core Set / Odp: Dragon - Monks of the Mountain
« dnia: 2017-06-30, 10:42 »
Czepiacie się. Nie każdy samurai to bushi. W RPGu było jasno podzielone: bushi - wojownik, shugenja - czarownik :) Ale jedno i drugie to samurai.

13
Gliwice / Odp: Granie: Gliwice
« dnia: 2017-06-14, 16:45 »
Trochę próbowałem ale ta gra była (jest?) w moim odczuciu tak prostacka, że aż mnie odpychało.

14
Core Set / Odp: Zawartość Core Set'a
« dnia: 2017-06-07, 14:48 »
Fajne wykonanie. Hype jest niezły :)

15
L5R Living Card Game / Odp: Fantasy Failed Games
« dnia: 2017-06-07, 10:25 »
Star Wars LCG: utopiłem tam dwa core sety i parę chapter packów. Gra maksymalnie średnia :)

16
L5R Living Card Game / Odp: Fantasy Failed Games
« dnia: 2017-06-05, 13:49 »
MtG to fenomen. Ogólna mechanika (na tle innych istniejących w międzyczasie - prosta lub nawet prostacka), różne światy (nie wiążemy się z niczym konkretnym), w których rozgrywa się "fabuła". Większość (wszystkie?) gier bazujących na istniejących licencjach (filmy / książki / światy / itp...) mają podobny problem - zwykle umierają wraz ze swoim źródełkiem.

Takie Star Warsy - szybko ucierpiały z powodu kart, które były OP. A potem jeszcze wszedł pierwszy epizod, który zaczął doprowadzać do absurdów w stylu Vader walczy z Lukiem a Anakin ściga się w podach.
LoTR - gdy tylko minął hype związany z Powrotem Króla - karcianka zaczęła słabnąć (i tak dziwne, że wytrzymała tak długo po filmach).
Legenda - sama tworzyła swój świat. Widziałem Onyxa - ja bym wrócił do zapisów z EE i skasował "sumowanie golda" i gra byłaby miodna.

Wsparcie to już zupełnie inna historia. Magic to gra już nie tylko dla hobbystów. Nagrody w FFG za tytuł mistrza świata - szału nie ma.

17
L5R Living Card Game / Odp: Fantasy Failed Games
« dnia: 2017-06-04, 23:24 »
SW: D -> w sprawie wygranej gościa co to "nauczył się grać we wtorek". No niestety taka to gra jest. Kulasz kostkami i to dużo decyduje...

18
L5R Living Card Game / Odp: Zasady turniejowe FFG 2016
« dnia: 2017-06-02, 17:06 »
Ktoś już kiedyś pisał, że jak turniej ma być "sankcjonowany" to ma być wg zasad. A nie jakieś lokalne odmiany.

19
L5R Living Card Game / Odp: Zasady turniejowe FFG 2016
« dnia: 2017-06-02, 14:46 »
Moje osobiste zdanie jest takie: Pierwszy dzień eliminacje - drugi finały i side eventy. Proste. Jak mówisz - Ci w rozkroku będą się zastanawiać niepotrzebnie co robić...

20
Core Set / Odp: Crane - Pinnacle of Perfection
« dnia: 2017-05-25, 16:13 »
Pamiętam o tych, które wyglądały: Challenge - strike. Albo coś mi świta w głowie, że kiedyś ring of fire pozwalał cofnąć karty zagrane w duelu na rękę - więc też był od razu strike.
Akceptuję fakt, że jak ktoś ma talię na duele to powinien wygrywać duele. Tylko po co wtedy taka mechanika, która to komplikuje?

Strony: [1] 2 3 ... 35