Autor Wątek: Video-gameplay Dragon vs Crab z facebooka FFG  (Przeczytany 1811 razy)

Kris

  • Lion Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 740
    • Zobacz profil
Video-gameplay Dragon vs Crab z facebooka FFG
« dnia: 2017-07-15, 01:10 »
FFG wrzuciło na twarzoksiążkę prawie godzinny gameplay Dragon vs Crab:
https://www.facebook.com/FantasyFlightGames/videos/10154599181817143/

Chłopaki grając tłumaczą przy tym po kolei wszystkie zasady, więc tylko dwie rundy udało im się zagrać, ale standardowy czas starcia to według nich 45-60min.

Powiem szczerze po obejrzeniu jestem miło zaskoczony mechaników ringów - w praktyce wygląda dużo lepiej niż na papierze.

Utrzymywanie/discardowane postaci pod koniec tury - widzę, że rozwiązuje to jeden z problemów, który nie podoba mi się w Agocie pt. gram za mało globalnych resetów/zgraliśmy resety za szybko i pojawiają się tury w których po każdej stronie stołu jest z 10 postaci i wszelka matematyka bitew zaczyna tracić sens. Na stole stabilnie utrzymują się po ok. 3 postacie i spokojnie można nimi zrobić dwa wyzwania i jeszcze pomyśleć o obronie. Wartości są przy tym na tyle niskie, że zagranie attacha/dopałki +2 robi sporą różnicę i ma sens.

To zupełnie inna gra... ale jak dobrze się zapowiada! :)

Chord

  • Crane Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2201
    • Zobacz profil
Odp: Video-gameplay Dragon vs Crab z facebooka FFG
« Odpowiedź #1 dnia: 2017-07-15, 07:43 »
Mnie tylko martwi czy nie urosną w siłę jakieś bardzo podejrzane kontrolki w stylu, pierwsza runda pas, pas, pas. Druga runda to samo, trzecie się sypię jak wariat za 20+ kwiatków... No i szkoda, że na tym demo gamingu się żadne holdingi nie pojawiły.
Crane Clan • Samurai • Courtier • Follower of Shiba • Geisha Overseer • Maho-Tsukai

...so I took two ronins, geisha, spider and ninja to make my own Crane Dueling with blackjack and hookers.

Klepek

  • temptation Personality
  • Wiadomości: 1696
    • Zobacz profil