Spaliliśmy knajpę, aby zbudować nową.
2. Holdingi podłączają się do prowki i dają bonus do siły oraz spadają jak prowka broken - mega dobra opcja
Jak to rozumiecie?The dynasty phase begins with the first player turning over all facedown cards in their provinces, revealing the holdings and characters ready to join their cause. Then, each player collects an amount of fate tokens equal to the fate value found on their stronghold card—this will be the currency used to not only field your forces, but to determine how long they will serve your clan.Tylko first player odkrywa karty na provkach?
The first player to pass gains one fate, but forfeits the opportunity to play characters from provinces or trigger actions for the remainder of the dynasty phase. Meh :/ Pozostaje liczyć na fajne Reakcje
Cytat: Bayushi Shinzo w 2017-04-26, 18:222. Holdingi podłączają się do prowki i dają bonus do siły oraz spadają jak prowka broken - mega dobra opcjaGdzieś jest napisane, że będą spadać?
Cytat: Mlodywiem ze to offtop ale co to znaczy RTFC?Przeczytaj na spokojnie tekst karty.
wiem ze to offtop ale co to znaczy RTFC?
Cytat: kempy w 2017-04-26, 18:59Cytat: Bayushi Shinzo w 2017-04-26, 18:222. Holdingi podłączają się do prowki i dają bonus do siły oraz spadają jak prowka broken - mega dobra opcjaGdzieś jest napisane, że będą spadać?A gdzieś jest napisane że nie będą?
Oj, będą grane, ale oczywiście na 40 kart będzie ich mniej niż 15,
Cytat: kamron6 w 2017-04-26, 20:20Oj, będą grane, ale oczywiście na 40 kart będzie ich mniej niż 15, Jeśli nie będą same w sobie jakieś bardzo OP to będzie ich o wiele, wiele mniej. Wiesz, w CCG były karty z rodzaju Region/Event, które blokowały slota do końca tury. I grało się ich łącznie może 3-4 na talię, żeby sobie nie popsuć najważniejszych flipów w pierwszej i drugiej turze. Bo słabo się gra konflikty bez postaci.
Cytat: kempy w 2017-04-26, 20:24Cytat: kamron6 w 2017-04-26, 20:20Oj, będą grane, ale oczywiście na 40 kart będzie ich mniej niż 15, Jeśli nie będą same w sobie jakieś bardzo OP to będzie ich o wiele, wiele mniej. Wiesz, w CCG były karty z rodzaju Region/Event, które blokowały slota do końca tury. I grało się ich łącznie może 3-4 na talię, żeby sobie nie popsuć najważniejszych flipów w pierwszej i drugiej turze. Bo słabo się gra konflikty bez postaci.Ale grało się również 14-18 prawdziwych holdingó, tylko po to, by mieć kasę na kupowanie tych postaci.Efektywnie w ccg grało się mając jakieś 60% postaci w decku. A wydaje mi się, że to 7+ kwiatków na turę, które powinno starczyć na postaci, eventy i jeszcze najlepiej przedłużenie sobie jakichś zagrywanych gości nie będzie zakłądało sypania się po 4 chłopów na rundę.Wróżąc trochę z fusów zakładam, że będzie się kupowało 1-2 postaci na turę, a na reszcie prowek będą tańczyły jakieś shaneningansy. Zwłaszcza, że prowki złamane będziesz chętniej wykorzystywał na sypanie postaciami, a te których trzeba dalej bronić zabunkrujesz jakimiś holdingami.Ogólnie rzecz biorąc ta mechanika jest strasznie nielegendowa, ale nie mówię, że mi się nie podoba.