Chikan Gatsu forum

CCG Training Dojo => Rules => Wątek zaczęty przez: kempy w 2014-08-14, 15:21

Tytuł: Kitsu Watanabe
Wiadomość wysłana przez: kempy w 2014-08-14, 15:21
Watanabe stoi prostu w domu. Do prowincji przyczepiona jest Musha-Gaeshi (prosta). W prowincji postać za 6G, którą chcę zakupić. Czy mogę zadeklarować Recruit w/w postaci, kiwnąć fortyfikację generując 3G, kiwnąć Watanabe w domu, żeby wyprostować Musha-Gaeshi i ponownie ją kiwnąć, żeby dorobić kolejne 3G?
Tytuł: Odp: Kitsu Watanabe
Wiadomość wysłana przez: Aramasu w 2014-08-14, 15:35
tu był ruling do yashinko i ring od air:
http://www.alderac.com/forum/viewtopic.php?f=59&t=108198&p=1422463&hilit=yashinko#p1422463

w tej sytuacji powinno być podobnie
Tytuł: Odp: Kitsu Watanabe
Wiadomość wysłana przez: burning_librarian w 2014-08-14, 15:39
na wypadek gdyby nie chciało ci się czytać tamtej długiej dyskusji:
Comprehensive Rules, s. 16: trait na holdingu jest skróconą wersją następującego tekstu: "When paying a Gold cost, [bow icon]: Produce X Gold"
Więc nie, nie możesz. Bowujesz fortyfikację, żeby zapłacić koszt akcji, nie możesz więc w międzyczasie wziąć kolejnej z watanabe.
Tytuł: Odp: Kitsu Watanabe
Wiadomość wysłana przez: burning_librarian w 2014-08-14, 15:57
teraz ja mam pytanie w związku z tematem: czy koszt 0 jest kosztem? bo jest ta fortyfikacja za 0 z TCS. Anonsuję jej kupno, produkuję 3, płacę zero, prostuję muszę-gejszę, kupuję coś za 6. zadziała?
Tytuł: Odp: Kitsu Watanabe
Wiadomość wysłana przez: kempy w 2014-08-14, 16:01
teraz ja mam pytanie w związku z tematem: czy koszt 0 jest kosztem? bo jest ta fortyfikacja za 0 z TCS. Anonsuję jej kupno, produkuję 3, płacę zero, prostuję muszę-gejszę, kupuję coś za 6. zadziała?

Jak dla mnie tak, bo płacisz za kartę z napisanym kosztem OGC. Gdyby karta nie miała kosztu (jak praktycznie wszystkie Action cards teraz) to nie byłoby to możliwe.