Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Centurion

Strony: [1] 2 3 ... 83
1
L5R Living Card Game / Odp: Ilu gra?
« dnia: 2018-02-01, 08:58 »
U nas ciężko powiedzieć jak zwykle.
Karty ma kupione z 20 osób, regularnie na turniejach jest w okolicach 10-12 (z tym, że zazwyczaj są 4 te same osoby i reszta różnie).
Regularne granie tak samo - co tydzień z 4-6 osób i zazwyczaj dwie te same i reszta rotacyjnie. :)

2
Sacred Arena / Odp: Szczecin 16-18/03/2018
« dnia: 2017-12-19, 08:26 »
Ja też postaram się dotrzeć i zabrać jakiś łośków ze sobą ;)

3
Imperial Cycle / Odp: 05 - Fate Has No Secrets
« dnia: 2017-11-14, 15:49 »
Po 1 jest z łapki więc niekoniecznie oponent wie, że kitramy takiego. Po 2 on usuwa forca za wszystkie pompki - czy to klamki czy banzaie, jak dla mnie rewelka. Koszt jest jaki jest - w skorpie jakimś naporowym (o ile jest coś takiego!?!) nie pogra, ale w dyshonorze na standardowych małych pipkach jak najbardziej.

Wyłączenie kisady z forcem fefnaście bo klamka i banzai to jest to! ;D

4
Imperial Cycle / Odp: 05 - Fate Has No Secrets
« dnia: 2017-11-14, 09:45 »
OOOOO w końcu jakiś typek wart rozważenia :)

5
Imperial Cycle / Odp: 02 - For Honor and Glory
« dnia: 2017-11-12, 00:37 »
 ;D

6
Imperial Cycle / Odp: 02 - For Honor and Glory
« dnia: 2017-11-11, 17:31 »
Te karty są tak słabe, imho tylko krabowa akcja i lwi atach zasługują na uwagę, że aż nie ma o czym pisać :P

7
Imperial Cycle / Odp: 04 - The Chrysanthemum Throne
« dnia: 2017-11-07, 13:45 »
muehehehe, ale w sumie to krabowa karta ;D lol

8
Też uważam, że to głupie, ale prawda jest taka, że grając w topkach zawsze wiadomo co ma przeciwnik bo było z 6-7 rund swissa na podejrzenie. Trzeba by się postarać, żeby nie wiedzieć. (owszem nie co do sztuki, ale ogólny zarys jest znany)

Argument z dużym turniejem trochę rozumiem - na takim do 64 osób zawsze podejrzysz wszystkich z topa, nie ma opcji, żeby nie. Przy większej liczbie ziutków już faktycznie ktoś mógłby zyskać przewagę - tylko pytanie od kiedy spy nie jest elementem gry i mądrości turniejowej? ;)

9
Najsilniejszy jest Lion, tylko cierpi na to co zwykle - potrafi się zwalić przy strasznym pechu w dynastii, normalnie nie do zatrzymania.
Skorpów najwięcej w sumie też jak zwykle, a dodatkowo obecnie chyba najprzyjemniej się tym gra - jest odpowiedź na wszystko.

10
Etam, mnie się po prostu podoba i tyle.

11
Argumenty ok - na początku to tak wygląda.
Po pograniu trochę więcej - w czasie kończę każdą grę bez kłopotu i praktycznie każda jest ciekawa. Czas gry to tylko kwestia ogrania, ewentualnie można powiedzieć, że mieszczenie się w czasie na turnieju to też skill :)

Z dynamiką ciężko dyskutować bo gra jest zupełnie inna niż stare krążki i skoro postacie schodzą bo tak to często jest runda stagnacji (szczególnie na początku, jak się jeszcze nie czuje jak grać i chce się przyjebać "super" turę inwestując za dużo jednorazowo ;) )

Głupie akcje na które można tylko wzdychać - sory ale co to za argument, w każdej grze tak jest/było i pewnie będzie i oczywiście całkowicie się zgadzam, że te wymienione i kilka innych zaliczają się do tej kategorii.

12
Imperial Cycle / Odp: 05 - Fate Has No Secrets
« dnia: 2017-10-31, 08:47 »
I tak będzie grało (w 1 lub 2 sztukach) bo dyshonoruje. Już.

13
Kotei and Grand Kotei / Odp: Kotei 2018.04.14-15 Warszawa
« dnia: 2017-10-24, 17:34 »
No i pięknie. :)

14
Dzięki za evencik - było to co lubię, czyli piwko co runda :D
I od razu wyniki jakieś lepsze, a nie padaka sklepowa ;)

UTZ!

p.s.
Lion OP! ;)

15
L5R Living Card Game / Odp: Fantasy Failed Games
« dnia: 2017-10-04, 10:03 »
Bo to nie są ciężkie pieniądze - frytki bywają droższe. ;)

16
Zasady / Odp: Way of the Lion
« dnia: 2017-10-03, 09:40 »
Drama z dupy wykryta.
Kempy zamieszany - wszystko w normie ;D

17
Z Poznania ja i Artur powinniśmy dotrzeć.

18
L5R Living Card Game / Odp: Wejście z CCG w LCG
« dnia: 2017-09-20, 13:37 »
Pula kart pulą kart. Zady i walety są wszystkim znane ;)

Natomiast rozgrywka (fazy, przebieg tury, itd.) i mechanika tej gry jest przemyślana i zrobiona bardzo dobrze. Imo gra się super przyjemnie, dużo dużo lepiej niż u schyłku spieprzonego przez aeg ccg.

19
Zasady / Odp: Giver of Gifts
« dnia: 2017-09-15, 09:57 »
Ok, czyli trzeba sprawdzać. Te najtańsze typu fine katana nie mają wymogu do postaci którą kontrolujesz ;D

20
Zasady / Odp: Giver of Gifts
« dnia: 2017-09-15, 09:39 »
Chyba nie, dodatki mają tylko wymóg przy podłączaniu - pod swoją albo nie swoją. Potem jest tylko kwestia, że nie możesz użyć jak nie kontrolujesz.

Strony: [1] 2 3 ... 83