Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - rio

Strony: [1] 2
1
Clan Packs / Odp: Underhand of the Emperor - Scorpion
« dnia: 2018-09-13, 20:54 »
Ogolnie karty spoko. Nie sa przegiete ani beznadziejne. Czyli pewnie zobaczymy je w grze ma szczescie nie w kazdym decku.

2
Clan Packs / Odp: Underhand of the Emperor - Scorpion
« dnia: 2018-07-02, 02:22 »
doji fumiki nie ma bambusa? nie mozna jej dac do splasha?

3
To teraz maja 4 karcianki.

Niech zamkna jescze lotra i zostana 3. Moze wtedy ogarna sie, bo byl moment, ze wydawali 6 karcianek na raz i mozliwe, ze taka liczba ich przerosla.


4
No zobaczymy z czasem jak sobie Kuba bedzie radził przy wiekszej ilości kart i lepszego balansu (mam nadzieje). Ale chyba przez nablizszy rok zapowiada sie, że to scorpiony beda dominowac przez co odechciewa sie grac. Tak czy inaczej gratuluje Kuba.

5
Który raz? Trzeci?

Fajnie, bo widać, że w tej karciance mało zależy od szcześcia, tylko od skilla.

Niech poprawią tylko trochę balans i będzie spoko.

6
Clan Packs / Odp: Underhand of the Emperor - Scorpion
« dnia: 2018-06-01, 23:25 »
Chyba poczekam sobie z rok do czasu az zbalansują te gre

7
Kotei and Grand Kotei / Odp: Kotei 2018.04.14-15 Warszawa
« dnia: 2018-04-17, 13:31 »
W życiu nie zasugerowałbym sie opinia osoby na temat ksiazki, ktorej nawet ta osoba nie przeczytala.

8
Kotei and Grand Kotei / Odp: Kotei 2018.04.14-15 Warszawa
« dnia: 2018-04-17, 11:54 »
Ja np nie byłem na kotei, ale po przeczytaniu tego wątku wiem, że gdybym był, to wcale by mi się nie spodobało!

Prawdopodobnie, wiedziałeś, że ci sie nie spodoba dlugo przed samym koteiem.

30% gier rozegranych przed czasem? Szczerze watpie, wydawalo mi sie, ze po czasie gra mniej niz 50% stolow, ale z sedzia nie bede dyskutowal, chociaz i tak nikt statystyk nie robil. Bardziej chodzilo mi, ze MOZNA rozegrac 80% gier przed czasem, wystarczy sie postarac,

9
Kotei and Grand Kotei / Odp: Kotei 2018.04.14-15 Warszawa
« dnia: 2018-04-15, 20:43 »
2 turnieje 16 gier rozegranych i tylko 2 gry zakonczone po czasie tak wiec pozdrawiam narzekajacych na dlugosc rozgrywki

oj mozna sie nakrecic. myslalem ze po 7grach gdy czujesz zmeczenie, bedr mial na miesiac dosyc, ale juz na nastepny dzien chcesz grac i grac

10
Kotei and Grand Kotei / Odp: Kotei 2018.04.14-15 Warszawa
« dnia: 2018-04-15, 19:36 »
nie wazne czy bylo 100 czy 300 osob. ja bawilem sie swietnie

11
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-13, 15:20 »
Pytanie czy FFG zdaje sobie sprawe co tak naprawde sie graczom nie podoba

12
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-13, 10:19 »
W inwazji to juz w ogole byl sajgon. Wysokie elfy przez moment byly tak silne, ze mozna bylo ukladac pasjansa nie oddajac przeciwnikowi tury i wygrac gre. Wystaczylo, ze weszlo combo, co nastepowalo dosyc szybko i czesto.
Lista errat i restrykcji powalała.

Na podobnym etapie, śmiem stwierdzić, że przepaść pomiędzy unicornem a scorpionami, byla zblizona co NW a Targi/Lanni.

13
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-12, 21:42 »
Z tego co wywnioskowalem to na poacztku agot mial podobne problemy co l5r, ale udalo im sie to naprawic.

Tak wiec badzmy dobrej mysli.

14
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-12, 21:07 »
Przed zakupem l5r spodziewalem sie, ze wystapia problemy, ktore opisal w trzech punktach Orka.

W koncu to FFG. Ten kto grał w inne ich karcianki, tez nie powinien czuc zaskoczenia.

Porownujac do Agota, to pamietam, ze zaczynajac przygode z ta gra, na poczatku tez nie dało sie wygrywac wiekszych turniejow Martelami, Starkami czy NW. Nie wiem jak jest teraz, ale balans mozna latwo poprawic wydajac kolejne karty. Pytanie tylko jak sprawnie FFG to zrobi.

15
Kotei and Grand Kotei / Odp: Kotei 2018.04.14-15 Warszawa
« dnia: 2018-04-08, 22:25 »
czy znalazlby sie tani nocleg dla jednej osoby w poblizu?

16
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-06, 17:17 »
Nie twierdzę, że akurat spadanie prowincji jest lekiem na nową legendę. Tak sobie próbuję zdiagnozować to, co mi się w tej grze średnio podoba.

Czyli sam do konca nie wiesz co jest powodem, ze gra nie sprawia ci frajdy? Na sile nie ma co sie przekonywac. W twoim przypadku jedyna szansa na "polubienie" gry sa nowe karty, ktore moga zmienic lekko dynamike i taktyke karcianki.

Pytanie brzmi, czy juz na samym poczatku l5r czules, ze to nie to, ze cie meczylo i nudzilo, czy z czasem odniosles takie wrazenie?

17
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-06, 16:35 »
Ale problem bylby inny. Cos w stylu "podeszly mi karty" dzieki ktorym zniszczylem w 1 turze dwie prowincje.
W l5r od FFG zdarzalo sie, nie raz. Wyobrazasz sobie dalsza gre gdyby prowincje spadaly? Wlasnie o to chodzi, ze zly start czy draw nie wypacza teraz calej gry, tylko mozna dalej cieszyc sie gra i walczyc.

A to o czym mowisz mozna latwo rozwiazac, Wystarczy ze stworza kartym, ktore premiuja za zniszczenie/zniszczone prowincje przeciwnika.

18
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-06, 15:40 »
Pisząc "męcząca" nie miałem na myśli tego, że trzeba myśleć. Największy problem jest taki, że gra jest po prostu toporna. Ciągnie się jak glut z nosa ale głównie przez to, że tak na dobrą sprawę to nic się w niej nie dzieje. Nie chodzi o czas gry - potrafi być długi, ale wynika z tych wszystkich pierścieniowo-fejtowych decyzji. Dla mnie problemem jest to, że nie dość, że trzeba się napocić, żeby coś militarnie ugrać, to gra tak na dobrą sprawę nie za bardzo ten wysiłek premiuje. W CCGu prowincja spadała - tutaj ten wielki aj waj na koniec tury spada face up tak na dobrą sprawę w większości przypadków niewiele daje. W CCGu militarny pojazd i brejk budował presję, z tury na turę z ataku na atak sytuacja potrafiła się dramatycznie zmienić. Tutaj jest okładanie się kijami przez całą grę - raz moja prowincja raz twoja i w sumie niewiele nas to obchodzi - żeby w końcu, kiedy to już każdy ma dość przypuścić atak na zamek i zakończyć tę wymianę cepów.

A mi sie wlasnie podoba to "okladanie cepami" . dzieki temu mamy niespodziewane zwroty akcji gdzie tracac 3 prowincje, nie niszczac przeciwnikowi zadnej mozemy gre jeszcze wygrac.

gdyby prowincja spadala, to czy faktycznie gra bylaby szybsza? Na pewno w takich przypadkach czesto juz w 3 turze mozna w ten sposob zbudowac taka przewage, ze meczarnia byloby dokanczanie gry ze strony przegrywajacego. A takich sytuacji w karciankach bardzo nie lubie.

Jezeli tak jak napisales gracie prowincja za prowincje, to wasze gry musza szybko trwac.

19
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-06, 12:15 »
moze ci co graja for fun to faktycznie traca 2 godziny na partie, bo trzeba pogadac posmiac sie, a czas nikogo nie pogania

ale mi to nie przeszkadza

20
L5R Living Card Game / Odp: Sprzedam kolekcję bo...
« dnia: 2018-04-06, 12:10 »
dokladnie tak. na 8 gier turniejowych tez tylko raz nie zmiescilem sie w czasie. wszystko zalezy od graczy. czasami sie zdazy jeden "zamulacz" :p

Strony: [1] 2