Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Eldar

Strony: [1]
1
Szukam do celów rpg'owych dwóch kart - nie wiem jak z ich dostępnością i rzadkością bo to chyba promki  były, gdyby jednak ktoś posiadał i chciał się pozbyć to proszę o kontakt - wszystko do dogadania.


Chodzi o:





2
Rules / Followers - Karty
« dnia: 2007-08-24, 00:10 »
Pytanie może oczywiste ale wolałbym wiedzieć na pewno

W SE tokeny nie licza sie jako karty - jak jest natomiast np. z followerami tworzonymi przez Benike (Limited: Pay 2 gold: Target one or two of your Personalities. Create and attach a 1 Force Nonhuman, Cat Follower to each one.)
czy te Cat Follower licza sie jako karty czy nie?

Wcześniej było jasne bo na kartach pisało np: Create 1F Follower token.

Chodzi mi czy te followerki chronia np. przed spellem Consumed by Five Fires
Fire Battle: Bow this Spell: Destroy a target unit in the enemy army with fewer cards than this unit.

i czy dostaje sie za nie honor bo bitwie.

3
Samurai Edition / SE previews - Lion
« dnia: 2007-06-18, 15:44 »











Sam nie wiem, troszke jestem zawiedziony. Crossroads Fortess - liczyłem ze cos do Deathseekerów będzie albo zyski honoru.
Yoshino - akcja fajna bitewna  ale wersja Experienced miała fajniejszą akcje - zawsze Liony dostawały bonus do F, a teraz tylko gdy atakują.
The Lion’s Strength - chyba już Rage of Matsu było lepsze.
The Hall of Ancestors - nie grałem na poprzednim, ale ten podoba mi się bardziej.

Czekam na resztę :)

4
Samurai Edition / SE previews - Crane
« dnia: 2007-06-16, 18:41 »











Domotai - wg nowych zasad mozna ja kupic za 10 kiedy mamy 40H a w innym wypadku za 12? Tak to idzie?

5
Rules / Akodo Sadahige i Ikoma Itagi a Formacje
« dnia: 2007-04-11, 16:04 »
Pytanie może laickie ale chciałbym wiedzieć :)

Gram na Castle of the Swift Sword.

Akodo Sadahige
Tactical Battle: If Sadahige is in the current battle, once per battle, play an Action card from your discard pile for one of its Battle actions as if it were in your hand. Remove the card from the game.

Jeżeli zagram w ten sposób formacje, to - jeżeli spełniam warunki formacji mogę ją zostawić czy mogę zagrać tylko jedną akcje?
Co prawda jest napisane - "Remove the card from the game" ale nic nie jest wspomniane ze zaraz po zagraniu akcji, wiec może po tym jak skończą się warunki formacji. Pisze także "as if it were in your hand", czyli gdybym miał tą formacje normalnie na ręku to nie byłaby tylko jedna akcja.

I podobnie jeżeli chodzi o akcje Ikoma Itagi
Political Battle: Once per turn: Look at a number of cards from the top of your Fate deck equal to the number of Lion Clan Personalities you control at the current battlefield. You may play one Action card from those cards for an Open or Battle action printed on it.  

Tutaj rozumiem sprawa jest chyba przesądzona, jest napisane "one Action" ale może nie dotyczy to formacji? "One action" może mieć znaczenie, gdy na jednej karcie są np. dwie akcje battle.

6
Trading Grounds / Mam/Szukam
« dnia: 2007-04-08, 22:25 »
Mam:

GotE

Shinjo Ki-Chang x2
Daidoji Reita
Doji Hariya
Hida Hikita
Bayushi Shigeru
Bayushi Hirose
Asako Serizawa
Daigotsu Zenshi
Daigotsu Yuhmi
Daigotsu Buroki

Changing Paths
Pragmatism
Half-Breath Strike
Hasty Exit
Mounting A Defense
Undone by Truth
Dangerous Reconnaissance
Word of Fire

Public Garden
Layered Plates
Oyumi
Ronin Brotherhood
Legion of Death

Inne:

Togashi Miyoko (foil)
Hida Kaoru
Bayushi Kaukatsu
Bayushi Tenbin
Shosuro Aroru
Shsuro Maru
Shiba Ningen (foil)
Tsuruchi Okame
Yorimoto Saburo
Kitsune Hisano
Obsidian Dragon
Hiromasa
Impressive Resilence
Unexpected News
Glory in Death
Take the Charge
Two Front-War x2 (1x foil)
Undignifed Death
The Kami Hear My Voice
The Last One
We Join the Ancestors (foil)
Unbroken blade Style
Exchange of hostages
Turn the tide
Unexpected Betrayal

Wrath of the People
Severed from the Emperor

Blade of Guile (foil)
Veteran advisor
Dojo Applicants
Perfect Attunement



Szukam:
Knowledge  x2




Strony: [1]