Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - 612

Strony: [1]
1
Sacred Arena / Warszawa - 2017.11.04 (sobota) - Strefa MTG
« dnia: 2017-10-29, 14:18 »
https://calendar.google.com/calendar/event?eid=NGFzam1jcTRyY3BtMzNuY3AyZHJvZzkwa24gcHBhY2V3aWN6QG0&ctz=Europe/Warsaw

Warszawska Strefa MTG organizuje turniej, na razie nic nie wiem na temat formatu czy obowiązujących ról. Pić pewnie nie będzie można, bo to sklep. :'(

Start: 11:30
Wpisowe: 10 PLN
Kiedy: sob. 2017-11-04 11:30 – 15:30 Warszawa
Gdzie: aleja Armii Ludowej 15, Warszawa, Polska

3
L5R Living Card Game / Wejście z CCG w LCG
« dnia: 2017-09-18, 22:44 »
Nie widziałem takiej ankiety a żywo mnie to interesuje zjawisko przejścia graczy z CCG na LCG lub odpuszczenia sobie tematu. Czy decyduje tu sentyment do marki, chęć przedłużenia przygody czy odwrotnie - w przypadku kempy'ego - nienawiść do FFG?

4
Artisan District / Szukam arta do Seeker of Enlightenment
« dnia: 2017-09-18, 11:23 »
Zapytam tutaj, bo chyba najbardziej pasuje: czy ktoś z was ma namiar na pełną wersję grafiki (o ile taka jest) karty Seeker of Enlightenment z LCGa?
https://l5r.gamepedia.com/Seeker_of_Enlightenment
Szukałem na stronie autora, ale też nie ma :(

edit: ewentualnie w większej rozdzielczości niż to co jest na wiki (300 × 418)

5
Zasady / Know the World
« dnia: 2017-09-09, 13:15 »


Moje pytanie jest następujące - po co jest ten tekst w nawiasie? Z samej akcji, o ile dobrze kombinuję, wynika, że karta ma zastosowanie wybitnie niekonfliktowe. Tekst w nawiasie miałby sens, gdyby akcją można byłoby manipulować ringiem w konflikcie, a raczej nijak nie można, bo pierścień (krąg?) konfliktu nie jest ani claimed, ani unclaimed, za RR:

Cytuj
Rings, represented by double-sided tokens, are used to
determine the type and element of conflicts. Each ring exists in
one of three states, as follows:

Unclaimed — Each ring in the unclaimed ring pool is an
unclaimed ring, and is eligible to be selected by a player as a
part of the process of declaring a conflict.
Contested — While a conflict is resolving, the ring that has
been selected by the attacker when the conflict was declared
is placed on the attacked province. This ring is known as the
contested ring.
Claimed — When a player wins a conflict, that player claims the
contested ring and places it into his or her claimed ring pool.

W związku z powyższym, użycie karty nie może mieć chyba żadnego wpływu na toczący się konflikt, czy ja czegoś znowu nie zrozumiałem? W tej bazie aktualnych rulingów karty w ogóle nie ma ???

6
a ide trader nie spełniałby rule of presence? przecież sam siebie wstawia do konfliktu

już mi się wszystko pieprzy, ostatnio jeden gość na graniu mówił, że w ccg obrońców kłaniało battle resolution, byłem w szoku ale opowiadał to z takim przekonaniem, że mu uwierzyłem ???

Spełniałby, tu bardziej chodzi o sam wording, ale tak, jezeli akcja tworzy prezencje (po staremu) to przejdzie.
Kładło resolution, o ile przezyli - ale atackerów :P
no wlasnie, gadalismy o roznicach i przyzwyczajeniach z ccg, ktore trzeba pokonac grajac w lcg. powiedzialem, ze mi najciezej przychodzi przywyknac do niezabijania nikogo i kłaniania obroncow w battle resolution, ale rozmowca byl tak przekonany klanianiem obroncow w ccgu, ze zdurnialem i po powrocie do domu pierwsze co zrobilem to przejrzalem instrukcje do ccga, taki bylem przejety :)

Strony: [1]