Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - gaijin

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 78
41
The New Order / Odp: Doji Shimada
« dnia: 2014-10-27, 16:31 »
Tani magistrate. Wyczuwam albo senseja dla magistrów, albo coś w okolicy pojawiające się w IvE2

Tak, patrząc na power level w krejnie, podejrzewam, że sensej będzie typu +0/-1/+0 z traitem: twoim magistranci potrafią grać na flecie ::)

42
The New Order / Odp: Daidoji Yurei
« dnia: 2014-10-27, 16:29 »
Wow, ciekawe, czy będzie rekord i przez całe Ivory nie będzie ani jednego non-Unique duelista w krejnie z 4C.

43
The New Order / Odp: Daidoji Tomomi
« dnia: 2014-10-27, 16:23 »
Matko boska, jaki żal.

44
siege nie widziałem - wiec dla mnie nowość, tak samo jak to Courtesy (co działa lepiej jak się nie zaczyna)

ooo... i jeszcze będzie można wygrać w niestandardowy sposób - zdobywając rękę księżniczki...

przejrzałem na szybko dodatek i całość szału nie robi...
smoki dostały 2 shugasów (w tym jednego z przydatną abilitką: jedziesz albo dajesz honor)
pozostałe postacie jakieś takie...

Przjerzałem na szybko dodatek i jeśli Dragon ma smutno, to ja nie wiem, co ma powiedzieć krejn...

45
Wow, niezły gnój z tego Greena - stalluje Jacka na maksa.

EDIT: Czytanie Way of the Crane 5 razy (wow, nikt nie gra tej karty), czytanie gołej Soeki w _bitwie_. Brawo.

46
Warszawa / Odp: Granie: Warszawa
« dnia: 2014-10-07, 15:07 »
Ja mam taki wstępny chytry plan, żeby się pojawić:)

47
Warszawa / Odp: Granie: Warszawa
« dnia: 2014-10-01, 12:31 »
A ja niestety znowu nie dotrę - robota po robocie czeka  >:(

48
Warszawa / Odp: Granie: Warszawa
« dnia: 2014-09-10, 15:24 »
ja po erratach nawet decku nie biorę dziś, nie ma sensu

Siege ma już przyjechać

No weź przestań, ja nie miałem czasu na modyfikowanie, więc dzisiaj jeszcze pogramy bez errat. Pytanie tylko, czy warto, bo jeśli ma być nas dwóch, to chyba nie ma sensu...

49
Warszawa / Odp: Granie: Warszawa
« dnia: 2014-09-10, 14:42 »
Ja mam zamiar być dzisiaj w okolicach 18.00. Ktoś jeszcze oprócz Yrq?

50
Trading Grounds / Odp: Sprzedaję kolekcję
« dnia: 2014-09-04, 22:39 »
Myślałem, że jeszcze pogram w L5R ale od pół roku nie ruszyłem kart, więc nie ma to większego sensu.
Bez sensu, żeby się to kurzyło w domu a może ktoś będzie miał radochę a ja trochę grosza.

Kart tej cała masa - pewnie ponad 30 kg

Jest trochę dobrych kart z obecnego formatu (postaram się w najbliższym czasie sporządzić listę i wrzucić - bo to te karty mają największy wpływ na cenę), dużo topowych rare z formatu open
Kolekcja Feniksów i Skorpionów
Nie grałem w Lotusie/Samuraiu - stamtąd jest mało/brak kart, poza tym przekrój przez niemal wszystkie edycje - Od Imperiala po Ivory
Generalnie przez większość czasu grałem Feniksami i Skorpionami więc duża część kart jest do tych klanów (to taka wskazówka, żebyście się wiedzieli czego się spodziewać) ale dużo kart jest uniwersalnych. Sporo ma pewnie jakąś wartość kolekcjonerską - np. chyba wszystkie Bayushi Kachiko, wszystkie stare Black Scrolle

Chciałbym 2,5k PLN

Pozdro,
Krzysiek

Jak nie grałeś w Lotusie, jak grałeś :) Przecież ja zaczynałem wtedy i pamiętam, że byliśmy nawet chyba na ze dwóch kotejach, także tego... ;D

Btw, nie kupię pewnie 30 kg kart, ale brakuje mi kilku bardzo starych postaci żurowych do kolekcji - masz tam jakichś niebieskich, których mógłbym odkupić nawet na sztuki? W razie czego podeślę listę...

51
up!

52
update - ALitS

53
A Line in the Sand / Odp: Victory Trought Deference
« dnia: 2014-08-21, 00:37 »
Stan jest w L5R, jak i w języku codziennym, wyrażany raczej Present Perfectem i brzmiałoby to wówczas "a Kensai Personality may have two weapons attached". Poza tym jak świat światem w legendzie nigdy attache nie spadały w otchłań Hadesu kiedy postać przestała spełniać warunki ich posiadania (chyba, że tekst karty mówił inaczej, ale wówczas widniał na karcie wyraźny trait rozwalający ją, gdy zaszły takie, a takie warunki). Tak czy inaczej nie widzę możliwości, by zabranie komuś kensaia jakkolwiek wpływało na jego attache.

Tak, dlatego napisałem w swoim poście "zazwyczaj".

A na marginesie, to nie jest present perfect ;) "Attached" w Twoim przykładzie to 'past participle'  :)

Tak czy inaczej, ja uważam, że ktoś powinien o to zapytać AEG i wkelić do link oficjalnej odpowiedzi rulez boyów.

54
A Line in the Sand / Odp: Victory Trought Deference
« dnia: 2014-08-20, 22:03 »
Jeden lokalny turniej i pierdyliard użyć. Przykładowo "Nie jesteś scoutem, siorbnę kartę, wyjeżdżaj z fejworu, nie interesuje mnie, że chcesz wrócić z senseia". Udało mi się też wygrać tym pojedynek, for additional lulz.

Mieliśmy zagwozdkę z keywordem "Kensai":
Kensai: Może podłączyć dwa majchry
Majcher: Można mieć tylko jeden majcher

Wobec nieobecności tematu na forum rulzowym, zarulowaliśmy sobie, że jak tym oberwie obwieszony kensai, to jeden majcher musi odrzucić.
Jak myślicie?


EDIT: Dla jasności:

Weapon: A Personality can have only one Weapon Item attached. Exception: See Kensai, p. 55.
Kensai: A Kensai Personality can attach two Weapons if neither of them is Two-handed. See Weapon (p. 63) and Two-Handed (p. 62).

No i teraz rozbijamy się o interpretację angielskiego sformułowania "can have unly one Weapon Item attached". Czy to oznacza - może mieć tylko jedną broń podłączoną, czy można podłączyć tylko jedną broń? Ta pierwsza interpretacja sugeruje ciągłe sprawdzanie tego stanu, ta druga zaś sugeruje, że sprawdzanie następuje jedynie w momencie podłączania.

Myślę, że tutaj będzie tyle intepretacji, ilu ludzi, więc ostatecznie pewnie będzie musiała wypowiedzieć się RJ. Odnośnie Twojego pytania, Chmielu, to akurat odpowiedź na nie jest bardzo prosta: to zdanie oznacza, że "można mieć podłączoną tylko jedną broń" - 'to have something attached' oznacza w tym przypadku stan, a nie proces. Dodatkowo, za tym, że należałoby odrzucić broń, przemawiałoby to, że po wyjaśnieniu keywordu, który wprost mówi o stanie (czyli weaponu), mamy odwołanie do keywordu 'kensai'.

Ja osobiście zastanawiałbym się nad sformułowaniem "A Kensai Personality can attach two Weapons if neither of them is Two-handed", ponieważ w języku angielskim oznaczałoby ono zazwyczaj oczywiście to, że kensai może podłączyć dwie bronie (proces - restriction sprawdzmy tylko w momencie podłączania), ale można je również interpretować w ten sposób, że kensai może mieć podłączone dwie bronie (stan - jak spada kensai, odrzuacamy broń). Weźmy przykład takiego opisu: "In the Polish army, there are three types of infantry soldiers: snipers, assault troops and cowards. Snipers equip a rifle and a special knife (stan, nie czynność!) which cowards are not allowed to carry (stan)". Albo: "A typical aircraft carries 300 people (stan), but Airbus can carry 500 (również stan)". Pytanie więc, czy, pisząc zasady, RJ użyła sformułowania 'can attach' w sensie procesu, czy stanu...

55
Warszawa / Odp: Granie: Warszawa
« dnia: 2014-08-12, 13:59 »
Ja tym razem będę gdzie indziej, więc się nie pojawię.

56
A Line in the Sand / Odp: Natsumi, the Socialite
« dnia: 2014-08-11, 18:54 »
hahaha, fail roku :D
inni mogą być kitsune, to czemu geisha nie może być ryu? czy tam ryu gejszą?
Dokładnie, też nie widzę problemu:) Natsuimi to gejsza, choć gejsza trochę nietutejsza  ;D

57
A Line in the Sand / Odp: Momiji, the Madam
« dnia: 2014-08-10, 17:07 »
W moim duelingu jest 15 (z 46) kart poprawiających flow dynasty: Bazaar, JPI, Second City Market, Momiji oraz Kakita Mariko. Jakby była opcja na więcej fajnych to bym grał, bo upłynniania dynastii nigdy za mało.

Nie mówiąc już o tym, że Unaligned z 4Chi miażdży system w duelówce.
Ja te wszystkie plusy widzę, ale żeby od razu karta dodatku? Ja bym jednak powiedział, że np. Victory Through Deference jest mocniejsze.

58
A Line in the Sand / Odp: Momiji, the Madam
« dnia: 2014-08-10, 15:22 »
To jest dla mnie karta dodatku ^^ Aż żałuję, że nie mogę grać ich 6.
A z jakiego powodu jest tak miażdżąco zajebista?

59
GenCon / Odp: Gencon 2014
« dnia: 2014-08-09, 20:50 »
Smoku :(

60
A Line in the Sand / Odp: Victory Trought Deference
« dnia: 2014-08-07, 15:02 »
Wczoraj miałem nieprzyjemność oberwać powyższą akcją.
Jako, że grałem na Tamori zagranie tego kartonika zakończyło grę.
Zdjęcie Shugenja z jednoczesnym wyrzuceniem dwóch dyscyplin pozbawiło mnie jakichkolwiek szans na walkę.
Wczoraj miałem przyjemność zagrać powyższą akcję i przekonać się, jaka jest straszliwa. Seriously, wiedziałem, że karta jest fajna, ale zagrana w odpowiednim momencie (vs odpowiedni deck, oczywiście, bo pewnie niektóre decki nie dbają o keywordy) po prostu zakrzywia czasoprzestrzeń. Jak napisał Hitomi, zdjęcie shugenjy i wyrzucenie dyscyplin, któremu dodatkowo może jeszcze towarzyszyć dociąg ORAZ wzięcie kolejnej akcji to zgroza i zło. A do tego 4FV i jeszcze focus efekt, gdyby ktoś był niezdecydowany.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 78