Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kempy

Strony: 1 ... 329 330 [331] 332 333
6601
Rules / Oh-krch
« dnia: 2007-07-06, 15:05 »
Jeżeli dwóch Oh-krch wykona swoją akcję na tą samą prowincję to mogę dwa razy zagrać tam ten battle z wrzucaniem?

6602
Rules / Oh-krch
« dnia: 2007-07-06, 14:47 »
Oh-krch

Recon Open: If this is the Action Phase: Target a Province. During battles at that Province you have the ability, "Battle: Bring a Ratling Personality into play at this location from your discard pile, reducing its Gold cost by 2."

Mogę wrzucać do bitwy w której nikt nie posiada jednostek?

6603
Rules / Iron Tetsubo
« dnia: 2007-07-05, 21:58 »
http://www.alderac.com/forum/viewtopic.php?t=58945

Zen swoje a Mlund swoje. Którego się trzymać?

6604
Rules / Iron Tetsubo
« dnia: 2007-07-05, 10:27 »
Ja rozumiem to tak: postać z F4 z nałożonym IT ma F9. Jeśli przedmiot neguje wszystkie Force Penalties na Postaci to skoro wyzerowanie z Black Hearta przedmiotu automatycznie zmniejsza siłę Postaci to ta redukcja z kolei niwelowana jest przez IT. Jak dla mnie IT w tym wypadku chroni przed działaniem BHotE.

6605
Rules / Iron Tetsubo
« dnia: 2007-07-05, 08:45 »
A w turze Przeciwnika też tak to działa?

6606
Rules / Iron Tetsubo
« dnia: 2007-07-05, 00:58 »
Iron Tetsubo

Negate all Force penalties on this Personality.

Czy po założeniu Iron Tetsubo niweluje ono Force penalties uzyskane wcześniej np. z Second Doom of the Crab?

Czy podczas mojej tury, gdy zagram akcję z BHotE na Personality z założonym Iron Tetsubo to wybierając kolejność liczenia Penalties mogę zredukować najpierw siłę broni i tym samym pozbawić Personality bonusu?

6607
Samurai Edition / SE Shadsy
« dnia: 2007-07-03, 09:51 »
Cytat: "Jar Jar"
Maw's Grave -> Niby ładne, niby moznaby na tym myszy pod SE poskładać. Tylko jak do cholery zrobić z nich Shadowland żeby to miało jakiś sens  :?  (w końcu chyba Kan'ok'ticheck nie bez podstaw jest SE legal).


Czy nasz Tomorrow Chieftain i np. Shinbone Warpack nie mogą stać się sługami Krain Cienia dzięki Arrival of The Obsidian Champion?

Swoimi podpowiedziami Corrupt Adjunct też swoje robi.

Ja wiem, że to słabe protezy, ale inaczej się nie da. Pytanie czy jest sens w ogóle się w ściemnianie bawić i czy +1F nie jest samo w sobie dobre?

Jako że Nezumi mają teraz po swojej stronie także trochę goblinów, więc wizja Stone-Breakera (7F/6G) obsadzonego przez Goblin Chukers (3F/2G/RA za 2) szturmujących na bramy Temple Of Death z jednoczesnym wsparciem oddziału Shinbone Warpack jest wielce zabawna. :)

6608
Samurai Edition / SE Unaligned
« dnia: 2007-07-03, 01:21 »
Cytat: "Geralt_Bialy_Wilk"
na shinbonie którymśtam pisze, że nie może zostać wyzwany na duel. Ale zonk jest taki, że nie pisze, że nie może wyzywać :p Tak więc udupia go skorpionowa akcja w stylu "ja targetuję gracza, jego personalkę i ona wyzywa moją na duel" xD


OT - SWarpack i SPack nie mogą ani wyzywać, ani być wyzywanymi.

6609
Samurai Edition / SE previews - Phoenix
« dnia: 2007-06-20, 20:10 »
http://www.thelionclan.com/ - reszta kurczaków.

6610
Samurai Edition / SE previews - Crane
« dnia: 2007-06-17, 13:22 »
Nie wiemy, jak dużo z nowych kart pozwoli na dociąganie dodatkowych atutów. Jeśli będzie kilka fajnych, to opcja wymiany jednej na ręce (i to raz na rundę) w celu szybszego się do nich dokopania może się bez dwóch zdań przydać.

6611
Samurai Edition / SE previews - Crane
« dnia: 2007-06-16, 19:26 »
Ale wykupienie jej za 12g i dołożenie zbroi daje 10+ na liczniku.

Wdzianko:  branie IF za kiwnięcie - fajna sprawa (jakby trochę za bardzo).

6612
Rules / Re: (Un)Conditional Movement
« dnia: 2007-06-16, 19:17 »
Cytat: "PAKU"
A czy czasem z Unwavering Assault nie mozesz przyjechać nawet jak nie ma przeciwnika?

Battle: Target a Samurai Personality in your home. Straighten his unit. Move him to the current battlefield.


Wychodzi na to, że tak. Poprawiłem u góry ponownie.

6613
Rules / Efekt akcji z wyborem
« dnia: 2007-06-16, 15:33 »
Soshi Tabito (Experienced)
Rarity    Rare
Edition    Rise of the Shogun
Clan    Scorpion
Text    Scorpion Clan Courtier • Hero • Experienced • Unique
Political Open: Target an unbowed Personality. His controller chooses to bow the Personality and gain 2 Honor, or Dishonor the Personality and lose 2 Honor.

Taka akcja zagrana na Postać, której nie można ukłonić (np. Kuon) zawęża możliwośc wyboru jej kontrolera, czy też może on (kontroler) wybrać "bow the Personality and gain 2 Honor" i automatycznie znegować kiwnięcie (ale czy zyskać także 2 Honoru)?

6614
Rules / (Un)Conditional Movement
« dnia: 2007-06-16, 15:24 »
Ok, zmieniłem pierwszego posta i podzieliłem na 3 grupy i teraz powinno się zgadzać.

6615
Rules / (Un)Conditional Movement
« dnia: 2007-06-16, 10:54 »
Kontynuując wątek o (bez)warunkowym przenoszeniu/wchodzeniu do bitew w których nie ma się jednostek - proszę o weryfikację. :]

Mogą przenieś do takiej bitwy  jeśli będzie się opposed i nawet gdy personality/unit jest obróconym:
- RoW, Jiyu

Mogą przenieś do takiej bitwy nawet gdy personality/unit jest obróconym:
- Unwavering Assault

Mogą przenieś do takiej bitwy  jeśli będzie się opposed i karta/unit nie jest obrócona:
- Doji Doukohito, Daidoji Naito, Yoritomo Kurei (jeśli użyty na sobie gdy jest w ukłonie, to nie działa, ale na innym unicie już tak), Ronin Scout.

Mogą wrzucić do gry karty jeśli będzie się opposed:
- Winter Warren, Shiro Kitsuki

Żeby nie szukac na L5RSearch:

RoW
Elemental Open: Bow this card or discard it from your hand: Target a unit you control and either your home or a battlefield in which it would be opposed. Move the unit to the location. If it moved, straighten it.

Jiyu
Battle: If there is a unit in the current enemy army, even if this card is bowed: Move this unit to the current battlefield. Straighten it.

Doji Doukohito
Battle: If any attacking enemy Personality at the current battlefield has lower Personal Honor than Doukohito: Move Doukohito there. Bow all dishonorable Personalities there. You may take an additional Battle action.

Daidoji Naito
Battle: Once per battle, if Naito is not at the current battlefield: Move Naito to the current battlefield. He may then produce a Ranged 4 Attack.

Unwavering Assault
Battle: Target a Samurai Personality in your home. Straighten his unit. Move him to the current battlefield.

Yoritomo Kurei
Even if Kurei is in your home, pay 3 Gold: Move one of your target Naval Personalities to a battlefield with one or more enemy units. If he moved, straighten all cards in his unit.

Ronin Scout
Battle: Move this Personality to a battlefield with an enemy army where he has not been this turn.

Winter Warren
Battle: Once per battle, if there are any enemy units at the current battlefield: Target a dead Ratling Personality you own with a Gold Cost of 6 or more. Bring him into play at that battlefield, waiving costs.

Shiro Kitsuki
Battle: Once per battle: Target a face-down Personality attached to one of your Provinces. If he would be opposed, bring him into play face-up at the current battlefield, ignoring costs. You may take an additional Battle action. Remove the Personality from the game after the battle ends.

6616
Rules / Winter Warren
« dnia: 2007-06-15, 07:51 »
Cytat: "Manit0u"
A w wypadku RoW jest warunek, ze unit musi byc opposed, a tego raczej nie zaneguje przeciwnik.


Ale jest to "if" i gdyby hipotetycznie istniała karta "Reakcja: jeśli Twoja jednostka ma być opposed cofnij ją z pola bitwy do domu" to nie spełniony byłby warunek wskoczenia do bitwy z przeciwnikiem.

Może wieczorem założę wątek z Rule of Presence i podamy tam z chłopakami listę kart z prostym pytaniem czy mozna je zagrać by wrzucić do bitwy jednostkę nawet gdy nie mamy tam swojej żadnej. Coś mi się zdaje, że to wywróci do góry nogami nasze gry, chociażby z Smoczym Shiro Kitsuki.

6617
Rules / Winter Warren
« dnia: 2007-06-15, 02:10 »
Cytat: "Walec"
i tak mozesz wpraowadzać jednostki nawet jak nie masz tam jednostek tylko musisz być opposed po wstawieniu tej jednostki


Czyli "warunek" w wymaganiach/kosztach nie przeszkadza w działaniu Rule of Presence?

A player can take a Battle or Open action only if he is involved in the current battle. This is called the Rule of Presence. This condition is satisfied if either:
• The player already controls a unit at the current battlefield, or
• The Battle or Open action he wants to use will result in him controlling
a unit there, unconditionally (for example, using Tireless Assault
to move one of his units from his home into an empty army).


Abstrahując, koszt karty w złocie, też nie jest "warunkiem" liczonym do Rule of Presence?

Jednak czy np. Ring of Water wymaga obecności w postaci posiadania Personality/Unit na polu bitwy, gdyż w efekcie działania pojawia się warunek? Czy też może wrzucać z domu do bitwy gdy nie ma się tam nikogo?

6618
Rules / Winter Warren
« dnia: 2007-06-14, 19:25 »
Ok, ciągnąc wątek.

Kan'ok'tichek exp3

Reaction: After a Battle action resolves during which a Ratling entered play at a battlefield: Take an additional Battle action.

Czy może użyć tej reakcji zaraz po pojawieniu się na polu bitwy (czy to z akcji Winter Warren, czy dzięki umiejętności Chi'kel'a)?

6619
Rules / Winter Warren
« dnia: 2007-06-14, 07:43 »
Battle: Once per battle, if there are any enemy units at the current battlefield: Target a dead Ratling Personality you own with a Gold Cost of 6 or more. Bring him into play at that battlefield, waiving costs.

Ciekawi mnie to "Once per battle". Po co taki przypis, skoro w LE abilities można i tak używać tylko raz na turę?

I jeśli dobrze zrozumiałem mogę wprowadzać martwe Ratlingi do bitew gdzie nie mam żadnych własnych jednostek, aye?

6620
Rules / Countermove
« dnia: 2007-06-14, 01:48 »
Tactical Battle: Target a Tactician you control who is not at the current battlefield: Target a Personality controlled by the enemy leader who is not at the current battlefield. Move both targets to the current battlefield. Straighten their units.

Gdy wskażę Personality przeciwnika, która była już w Resolution Segment podczas innej bitwy to i tak nie mogę jej wrzucić do bitwy obecnej. Oznacza to, że tylko moja Personality leci do bitwy, ale obie i tak się prostują?

Strony: 1 ... 329 330 [331] 332 333