Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - kempy

Strony: 1 ... 347 348 [349]
6961
Promo - Celestial i wcześniejsze / Promki z heralda
« dnia: 2007-05-03, 03:10 »

6962
Rules / Ku'chek
« dnia: 2007-04-29, 11:10 »
Wszystko byłoby ok, ale dzisiaj trafiłem na TEN i TEN post.

6963
Rules / Resolution, Reaction i Delayed Terrain.
« dnia: 2007-04-28, 20:27 »
A co jest wcześniej rozpatrywane:

- Before each time a battle resolves (ku'chek)
- Before battle resolution (snow-blocked pass)

6964
Rules / Resolution, Reaction i Delayed Terrain.
« dnia: 2007-04-28, 12:04 »
Cytat: "Shinjo Drożdż"
Zgodnie z zasadami delayed tereny resolwują się jako ostatnia część combat segmentu (chyba tak się to teraz nazywa).

Po zagraniu akcji przez graczy kiedy obaj pasują jest możliwość zagrania akcji "after both player pass" np samurai fury czy daimondowy Honor leson dojo, resolwują się delayed tereny i teraz masz możliwość zagrania akcji before battle resolution segment


Nadal mnie to męczy. :)

Otóż 'tereny' z KD i Tomorrow nie mają już rozgraniczenia Immediate i Delayed - to po prostu akcje które wchodzą od razu lub "before battle's resolution". Dlatego, co wskazuje przeciwko temu, że w przypadku gdy mam zagraną zwykłą akcję z tekstem "before battle's resolution" i wcześniej zagrany taki "terrain battle", to w momencie gdy kończy combat segment wybrać (jako gracz aktywny) kolejność ich działania?

I w takim przypadku - jak rozegrana jest kolejność:
- "Recon Open: Bow Ku'chek: Target a Province. Before each time a battle resolves at that Province, reduce the Force of each card at it to 3" (Ku'chek)
- "Terrain Battle: Before this battle's resolution, reduce the force of each personality..." (Three Stone River)
- "Reaction: Before battle resolution at this Province: Bow a target attacking unit." (Treacherous Plains - region)
- "Units with less than 5 Force bow before battle resolution" (Snow-Blocked Pass - region)
- "Reaction: Before battle resolution at a Province: The attacker may choose to give the Province +8 Strength" (Shamed by Valour - action)
- "Delayed Terrain. Battle: Even if you control no units at the current battlefield: Give each Personality at the current battlefield -2F" (Fields of Foolish Pride - klasyczny delayed terrain)

6965
Rules / Shinbone Warpack vs Bayushi Sunetra
« dnia: 2007-04-28, 09:32 »
Shinbone Warpack (After the first time each turn a Ratling Personality is destroyed: Give Shinbone Warpack a +2F Pack token. Before Shinbone Warpack would be destroyed, remove a Pack token from it: Negate the destruction) z powiedzmy 3-ema tokenami zostaje potraktowany akcją Sunetry (Limited: Target and bow a Ninja Personality you control: Target a Personality controlled by another player. Lose 4 Honor. Give the other player’s Personality –3C).

Chi zostaje zredukowane do 0 -> Warpack ginie -> Token neguje zniszczenie -> Warpack zostaje, ale nadal ma Chi 0 -> znowu ginie -> kolejny token neguje śmierć - itd. Koniec końców Warpack ląduje w stosie kart odrzuconych. Tak to wygląda?

6966
Rules / Ku'chek
« dnia: 2007-04-25, 23:37 »
Recon Open: Bow Ku'chek: Target a Province. Before each time a battle resolves at that Province, reduce the Force of each card at it to 3

Jeśli w bitwie jest Personality z F8 z dołaczonym przedmiotem dającym +3F, to po użyciu powyższej akcji, przed samym resolution owa postać ma F zredukowane do 3, czy do 6 (bo dodatkowe +3F za przedmiot)?

6967
The Truest Test / Horiuchi Rikako
« dnia: 2007-04-23, 00:32 »
A poza talią ;) można ją trzymać ze względu na ilustrację. Jest niesamowita.

6968
Rules / "Pamięć" kart
« dnia: 2007-04-22, 12:03 »
Zagrywam akcję z ręki, ląduje ona w stosie kart odrzuconych. Gdy ta sama karta, w tej samej turze wyląduje mi z powrotem na ręce, to mogę ją użyć ponownie?

6969
Rules / Overlayed w Discard Pile
« dnia: 2007-04-22, 03:13 »
Postać, na którą nałożono wersję bardziej doświadczoną, ginie. W discard pile pojawia się ona z powrotem jako dwie oddzielne postaci, czy nadal jako jedna (overlayed)?

6970
Rules / Shinbone
« dnia: 2007-04-21, 01:27 »
Czy Shinbone Warrior może wyciągnąć z decku Shinbone Warpack?

6971
Rules / Tacitician
« dnia: 2007-04-15, 10:35 »
Cytat: "popkorn"
każdy twój taktyk może sie dopalic raz.
popkorn
drunken master


Jasne, tylko podajcie mi jakieś tego wytłumaczenie. Swoje napisałem powyżej, chciałbym się tylko upewnić czy dobrze myślę.

6972
Rules / Resolution, Reaction i Delayed Terrain.
« dnia: 2007-04-15, 10:33 »
Co wchodzi wcześniej, Reaction na której pisze "before this battle's resolution" czy Delayed Terrain (np. Encircled Terrain) z takim samym tekstem?

6973
Rules / Tacitician
« dnia: 2007-04-15, 10:23 »
Cytat: "Shinjo Drożdż"
akcje podejmuje gracz i any numbers odnsi się do możliwości zagrania akcji przez gracza.


Ale przecież podając za instrukcją cyt.

Only a Tactician may perform Tactical actions.

Teraz zgłupiałem. Akcję posiada gracz, ale wskazując jak cel (koszt) postać z traitem Tactician powoduje, że akcję wykonuje (perform) właśnie ta postać cyt.

3. Actions that involve one or more Personalities or Followers in their
costs are performed by those cards.

Tak? A jako że cyt.

A Personality may perform at most one Tactical action per turn.

Stąd można taktykowi zwiekszyć siłę tylko jedną odrzucaną kartą.

Tak to wygląda?

6974
Rules / Tacitician
« dnia: 2007-04-14, 23:57 »
In addition, all players may take the following action:
Tactical Battle: Any number of times per turn, target a Tactician
Personality you control and discard a card: Raise the Tactician’s Force
by the discard’s Focus value.

Czy to "target a tactician" oznacza, że akcja zagrywana jest przez taktyka (postać)?

6975
Rules / Tacitician
« dnia: 2007-04-14, 23:17 »
Czy postaci z traitem Tactician mogę dodać bonus z focus kilkukrotnie (odrzucając cp akcję po jednej karcie).

6976
Rules / "Pamięć" kart
« dnia: 2007-04-14, 01:07 »
Jak to jest z 'pamięcią' odrzucanych/niszczonych kart.

1) Personality dostaje penamentny zysk do F lub C. Ginie, ląduje w discard pile, później wraca z powrotem do gry. Zysk nadal działa?

2) Personality traci jeden z Traits lub umiejętność. Również ginie i następnie wraca do gry bez tego Trait, ew. Ability?

6977
Rules / Shinbone
« dnia: 2007-04-13, 23:23 »
W bitwie są 2 x Shinbone Warrior i Shinbone Pack w ukłonie. Czy mogę zrobić co następuje - wykonać akcję z dowolnego SW, zniszczyć wszystkie te karty, po czym z Discard Pile wyciągnąć  w/w SP i wstawić go do tej bitwy już wyprostowanego?

Strony: 1 ... 347 348 [349]