Autor Wątek: Po turniejowe pytania  (Przeczytany 1298 razy)

mirumo

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2238
    • Zobacz profil
Po turniejowe pytania
« dnia: 2014-03-29, 18:54 »
Urodziło się nam dzisiaj kilka kwestii spornych podczas turnieju, niektórych jesteśmy bardziej pewni, innych mniej. Szanowne grono honorowych znawców rulebook-a i rulesów wszelakich upraszamy o pomoc :P
Dla reszty, żeby nie czuli się pominięci przygotowałem dodatkowe opcje wyboru :)

1. Pani Kunegunda - taktyk, została nazwana ze scorpowego domku. Postanawia w bitwie dopalić się z taktyka:
a) się nie dopali bo domek (karta w piach?)
b) się dopali bo rulebook
c) nie wiem nie znam się, zarobiony jestem

The Shadowed Estate of the Scorpion
Tireless Open: Name a Fate card, or name a Dynasty card in play. Negate the effects of the next action from a card with that title.

2. Pan zdyshonorowany Mieczysław postanawia zaatachować Sparrow Clan Aide.
a) się zrehonoruje
b) się nie zrehonoruje, gracz dostanie 1 honoru
c) nie wiem nie znam się, zarobiony jestem

Sparrow Clan Aide
After you Equip this Follower, gain 1 Honor.
Political Battle: Bow or straighten a target Personality with lower Personal Honor than this Personality.

3. Pad zdyshonorowany Marian, bierze i umiera. Przeciwnik posiada w grze Nexus of Lies.
a) Nexus zwiększy honor loss
b) Nexus nie zwiększy honor lossu
c) nie wiem nie znam się, zarobiony jestem

Nexus of Lies
Before another player loses Honor from a card he owns, increase the loss by an amount equal to half his Starting Family Honor, rounded down.
w: Produce 4 Gold.

4. Czy można mieć więcej niż 5 ph
a) można
b) nie można
c) nie wiem nie znam się, zarobiony jestem


kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 8821
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


mirumo

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2238
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #2 dnia: 2014-03-29, 19:11 »
Dzięki Ci :)

kufel

  • Scorpion Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Ninja
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #3 dnia: 2014-03-29, 19:42 »
To ja się podepnę z pytaniem:
Czy akcja The Shadowed Estate of the Scorpion zagrana na holding blokuje produkcję złota? Czy jedynie akcje (Limited, Battle, Open, Interrupt)?

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 8821
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #4 dnia: 2014-03-29, 19:44 »
To ja się podepnę z pytaniem:
Czy akcja The Shadowed Estate of the Scorpion zagrana na holding blokuje produkcję złota?

Nie.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


kufel

  • Scorpion Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Ninja
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #5 dnia: 2014-03-29, 20:03 »
Dzięki

mirumo

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2238
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #6 dnia: 2014-04-10, 23:03 »
Taka sytuacja:
Ja się bronię, przeciwnik atakuje.
Przeciwnik ma 2 postacie A i B. Jedna atakuje na prowincje 1, druga na prowincje 2. Postanawiam się bronić na prowincji 2.
Przeciwnik decyduje rozegrać najpierw bitwę na prowincji 1. Bitwa się kończy, postać A wraca do domu po rezolucji. Teraz bitwa na prowincji 2. Postanawiam w pierwszej zagrać sudden movemenet i wybieram postać A i B. Co się dzieje?
1. Takie wybranie celów jest nie legalne?
2. Cele są ok. Postać B jedzie do domu i się prostuje, postać A zostaje w domu ponieważ była już w rezolucji w atakującej armii i się nie prostuje.
3. Jeszcze jakiś inny wariant.

Aramasu

  • Mantis Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 1007
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #7 dnia: 2014-04-10, 23:38 »
w ramach wyjaśnienia - eartha można zagrać jak ktoś zwieje z kawalerii

http://www.alderac.com/forum/viewtopic.php?f=59&t=106478&p=1403595&hilit=Ring+of+earth#p1403170

kufel

  • Scorpion Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Ninja
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #8 dnia: 2014-04-10, 23:42 »
Ale co mają ze sobą wspólnego oba przypadki?
Cytuj
Personality who has already been in an attacking army during a battle resolution
Warunek zmiany nie może być spełniony więc żadna postać się ie ruszy, nie wyprostują się bo prostuja się PO wykonanym ruchu
Cytuj
Straighten both their units as they move.

Bayushi Shinzo

  • Crane Clan
  • temptation Personality
  • *
  • Wiadomości: 1221
  • 666 lub 333333 wybór należy do Ciebie
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #9 dnia: 2014-04-11, 15:16 »
Taka sytuacja:
Ja się bronię, przeciwnik atakuje.
Przeciwnik ma 2 postacie A i B. Jedna atakuje na prowincje 1, druga na prowincje 2. Postanawiam się bronić na prowincji 2.
Przeciwnik decyduje rozegrać najpierw bitwę na prowincji 1. Bitwa się kończy, postać A wraca do domu po rezolucji. Teraz bitwa na prowincji 2. Postanawiam w pierwszej zagrać sudden movemenet i wybieram postać A i B. Co się dzieje?
1. Takie wybranie celów jest nie legalne?
2. Cele są ok. Postać B jedzie do domu i się prostuje, postać A zostaje w domu ponieważ była już w rezolucji w atakującej armii i się nie prostuje.
3. Jeszcze jakiś inny wariant.

Wariant inny - GAME LOSS DLA MIRUMO!!!

Cele są ok.
Przez to że jedna postać się nie przesunie bo była już w rezolucji cała akcja nie siada czyli nikt sie nie przesuwa i nikt nie prostuje.
Analogicznie do LINK DO PODOBNEGO PYTANIA

i wyjaśnienie cytat z comprehensive rule:
Switch: When an effect switches the locations of two units, each one simultaneously moves to the location of the other. If one movement is negated, the other one is also negated.


Pozdro i pocwiczcie.

Cytat: kempy
Cytat: Mlody
wiem ze to offtop ale co to znaczy RTFC?
Przeczytaj na spokojnie tekst karty.

mirumo

  • Scorpion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2238
    • Zobacz profil
Odp: Po turniejowe pytania
« Odpowiedź #10 dnia: 2014-04-11, 16:17 »
O widzisz.
Dzięki!