Spaliliśmy knajpę, aby zbudować nową.
A dlaczego miałby się odpalić?
RRG p. 13 "Reactions"Unlike actions, which are resolved during action windows,a reaction may be initiated only if its specified triggeringcondition occurs, as described in the reaction ability’s text.After a triggering condition resolves, a reaction window for thattriggering condition opens.
RRG p.11 "Move"When a character is moved into a conflict, that characteris considered participating in the conflict on its controller’sside.
Oczywiście pewnie odpowiedź "oficjalna" będzie dokładnie na odwrót
Nie no juz na way of the lion Brad dal do zrozumienia ze angielska jezyk trudny jezyk.Zamiast napisac add printed mil skill to dali double base i jego tlumaczenie (jak powinno dzialac) wypacza wording tej karty.Podobnie jak i Cent pisał, jest tutaj, gdzie jezykowo jest to "po tym jak postac wskoczy do bitwy w której uczestniczy (czyli jezykowo - obecnie uczestniczy, podczas wskakiwania) IT ... "Wiec janusze wordingu to są, trzeba przyznać.@edit Cent :
Na prawdę tego nie kumacie?Odpalam efekt wprowadzenia postaci do konfliktu (tym razem Ide Trader). Stalo się, zakończona akcja. Teraz mamy prawo odpalić reakcje na dane zdarzenie. O proszę, mamy Idę Tradera w wyzwaniu I mamy okno reakcji - no to odpalamy!For realz, trzeba wam komiks narysować?
Większość z nas, tych co "nie kumają" ma z tyłu czachy zapisaną złotą zasade "rule of presence", o której FFG w życiu nie słyszało, co wprowadza teraz niemałe zamieszanie. Ja np. Mam zrobioną "ściągę", że moge odpalać zdolności z postaci które siedzą w domu i że nie mając chłopka w bitwie mogę sobie odpalać akcję.
a ide trader nie spełniałby rule of presence? przecież sam siebie wstawia do konfliktujuż mi się wszystko pieprzy, ostatnio jeden gość na graniu mówił, że w ccg obrońców kłaniało battle resolution, byłem w szoku ale opowiadał to z takim przekonaniem, że mu uwierzyłem