Autor Wątek: Know the World  (Przeczytany 1289 razy)

612

  • Dragon Clan
  • Personality
  • *
  • Wiadomości: 332
    • Zobacz profil
Know the World
« dnia: 2017-09-09, 13:15 »


Moje pytanie jest następujące - po co jest ten tekst w nawiasie? Z samej akcji, o ile dobrze kombinuję, wynika, że karta ma zastosowanie wybitnie niekonfliktowe. Tekst w nawiasie miałby sens, gdyby akcją można byłoby manipulować ringiem w konflikcie, a raczej nijak nie można, bo pierścień (krąg?) konfliktu nie jest ani claimed, ani unclaimed, za RR:

Cytuj
Rings, represented by double-sided tokens, are used to
determine the type and element of conflicts. Each ring exists in
one of three states, as follows:

Unclaimed — Each ring in the unclaimed ring pool is an
unclaimed ring, and is eligible to be selected by a player as a
part of the process of declaring a conflict.
Contested — While a conflict is resolving, the ring that has
been selected by the attacker when the conflict was declared
is placed on the attacked province. This ring is known as the
contested ring.
Claimed — When a player wins a conflict, that player claims the
contested ring and places it into his or her claimed ring pool.

W związku z powyższym, użycie karty nie może mieć chyba żadnego wpływu na toczący się konflikt, czy ja czegoś znowu nie zrozumiałem? W tej bazie aktualnych rulingów karty w ogóle nie ma ???

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9092
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: Know the World
« Odpowiedź #1 dnia: 2017-09-09, 14:06 »
Być może jest to furtka pod przyszłe efekty, które będą rozróżniały czy Claimed Ring pochodził z wygrania Military lub Political Conflict.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Arkhon

  • inexperienced Personality
  • Wiadomości: 139
    • Zobacz profil
Odp: Know the World
« Odpowiedź #2 dnia: 2017-09-09, 14:12 »


Moje pytanie jest następujące - po co jest ten tekst w nawiasie? Z samej akcji, o ile dobrze kombinuję, wynika, że karta ma zastosowanie wybitnie niekonfliktowe. Tekst w nawiasie miałby sens, gdyby akcją można byłoby manipulować ringiem w konflikcie, a raczej nijak nie można, bo pierścień (krąg?) konfliktu nie jest ani claimed, ani unclaimed, za RR:

Cytuj
Rings, represented by double-sided tokens, are used to
determine the type and element of conflicts. Each ring exists in

one of three states, as follows:
Unclaimed — Each ring in the unclaimed ring pool is an
unclaimed ring, and is eligible to be selected by a player as a
part of the process of declaring a conflict.
Contested — While a conflict is resolving, the ring that has
been selected by the attacker when the conflict was declared
is placed on the attacked province. This ring is known as the
contested ring.
Claimed — When a player wins a conflict, that player claims the
contested ring and places it into his or her claimed ring pool.

W związku z powyższym, użycie karty nie może mieć chyba żadnego wpływu na toczący się konflikt, czy ja czegoś znowu nie zrozumiałem? W tej bazie aktualnych rulingów karty w ogóle nie ma ???

Prosta odpowiedz brzmi :
Bo to dla mniej ogarniajacych, by pamiętali by położyć podmieniony ring na tej samej stronie

612

  • Dragon Clan
  • Personality
  • *
  • Wiadomości: 332
    • Zobacz profil
Odp: Know the World
« Odpowiedź #3 dnia: 2017-09-09, 14:23 »
Swoją drogą, gdzieś poza tekstem tej karty - na innych kartach czy w instrukcji - jest powoływanie się na coś takiego jak conflict type sclaimowanego pierścienia? Z tego co kojarzę, wybór strony pierścienia (mil/pol) jest wspomniany tylko przy deklaracji i tylko dlatego, żeby oznaczyć rodzaj konfliktu i stanowić potem przypominajkę jakie rodzaje konfliktów już poszły, nie? Musi być jak pisze kempy, że kiedyś coś pod to wylezie, bo jak na razie jest to zapis nie mający żadnego wpływu na grę.