Autor Wątek: [Bydgoszcz]10-11.11.2012 Podwójny MEGA TURNIEJ L5R - Level X i XV  (Przeczytany 55360 razy)

Chmielu

• Scorpion Clan
  • toolbox Personality
A oto nagrody storyline'owe, o które będziecie się ścierać. Badum-TSSS!:

Level 10:
The Empire of Rokugan has always found itself in conflict over its life. Each time darkness has come to threaten the Empire, brave samurai have always stepped up and laid down their lives and their swords. Arguably, no single group of people has done this more often, or suffered heavier losses, then the Imperial Legions.  Decades upon decades of conflict have left the Legions at diminished strength, and it is only with the relative peace following the ?Destroyer War? that the Legions have begun to rebuild their numbers. Now, for the first time in several decades, the Imperial Legions will return to their full strength of 10,000 brave samurai to defend the Empire.
The winner of each of these Level 10 events will select three currently legal, non-experienced personalities to join the legions. One of these personalities will pass the rigorous tests set forth by the Legions, and will see themselves honored with a place among them. All of these Level 10 events combined will see the Legions returned to their full strength of 10,000 samurai for the first time in decades. The rebuilding of the Legion of 10,000 by these brave samurai will be reflected on a weekly fiction on the main L5R website.

Level 15:
For almost as long as the Empire of Rokugan has existed, so too has the Brotherhood of Shinsei. Wise and introspective, the men and women of the Brotherhood have remained in the background, always striving to find their place in the universe, always seeking to help others find theirs. They have offered their counsel to the samurai and their aid to the common people, seeing the value in all without consideration for birth or caste. When the many wars have come to the Empire, the Brotherhood has remained apart as much as possible, for war is not the natural way of the universe, but rather the way of man, and the role of the monk is to find a different path. Until now.
The war with the Destroyers in the south and with the Army of Fire in the north galvanized at least a portion of the Brotherhood. Some of the order?s more militant sects, incensed with the destruction of many ancient temples both in the north and south, vowed to not sit idly by and watch while more of the Brotherhood?s history and tradition is destroyed, and while the innocent people of Rokugan suffer. Seven of the Brotherhood?s most militant sects have chosen from their ranks the finest warriors and teachers among them and sent them forth to be a proactive force within the Empire.
The winner of each tournament in this series may select a list of three living, non-unique personalities who are no longer tournament legal in the L5R CCG tournament environment. These personalities must have originally been aligned with the winning Clan. One of these characters, as selected by the Story Team (as determined by appropriateness), will be chosen as a returning character, now having retired to serve the Brotherhood, and will be a part of the Seven Sohei. Each individual tournament will determine the identity of a monk from one of the following Orders:
? The Order of Fire & Thunder, followers of Osano-Wo.
? The Temple of Kaimetsu-uo, students of the Mantis Clan?s founder.
? The Order of Heroes, tasked with inspiring greatness in others.
? And a Shinsei traditionalist, learned in the ways of the Tao.
Scorpion Clan * Central head of 3-headed oni * Spoiled air shugenja
A message, my lord, from the... Nezumi ambassador

Ledóch

• Scorpion Clan
  • experienced Personality
Ten Orbi wygląda interesująco i - co mnie przekonuje - ma własny parking. Jak daleko od niego do miejsca imprezy?
Zmieniłem nicka, bo ponoć Fealedhrel ciężko wymówić, hihi :)

Chmielu

• Scorpion Clan
  • toolbox Personality
Odległość zdecydowanie taksówkowo-samochodowa.
Piesze spacery mają sens tylko z miejscówek wskazanych przeze mnie (Świętojańska, Bocianowo)

jabbas

• Unicorn Clan
  • temptation Personality
  • Jabbas po transformacji w Jabbosklep ;)
    • www.pegaz-gry.pl
orbi jest na lacza z 40 minut drogi...
Tylko najlepsze gry planszowe i karciane  www.pegaz-gry.pl Bydgoszcz

Chmielu

• Scorpion Clan
  • toolbox Personality
http://poznajpolske.onet.pl/reportaze,49/bydgoszcz-kolorowa-historia-wybuchowa,49501.html

Parę cytatów:

"- To chyba największa metamorfoza, jaką przeszło miasto i to w samym centrum ? mówi Agnieszka. Wyspa to faktycznie unikat na skalę Polski. Równać się z nią może chyba tylko Wrocław. Rzeczna wyspa, niemal przy samym Rynku, to park, wielki plac zabaw oraz zespół zabytków i muzeów w jednym." - I naprawdę, jak będziecie w sobotę się gdzieś chcieli połajdaczyć, to zarezerwujcie trochę czasu na spacerek po Wyspie Młyńskiej. To w bezpośredniej bliskości Pegaza i Rynku.

"Gdzie spać:
W Bydgoszczy nie brakuje obiektów noclegowych o różnym standardzie: hoteli, apartamentów i hosteli/schronisk. Niskobudżetowo: Szkolne Schronisko Młodzieżowe. Sportowo: hotel Zawisza. Stylowo: Hotel pod Orłem na ul. Gdańskiej (zabytkowy hotel w secesyjnej kamienicy, gdzie zjeść można też smaczny posiłek oparty na przepisach z okresu międzywojennego w sali, w której wydano niegdyś raut na cześć Marszałka Piłsudskiego) lub hotel Słoneczny Młyn w budynku XIX-wiecznego młyna."

I tu faktycznie ciekawa propozycja - obczajcie http://www.ssm.bydgoszcz.pl/
Tylko musicie jakoś nie wiem.. wmówić ludziom ze Schroniska, że jesteście nauczycielami na szkoleniu ;)

gokish

• Crane Clan
  • inexperienced Personality

I tu faktycznie ciekawa propozycja - obczajcie http://www.ssm.bydgoszcz.pl/
Tylko musicie jakoś nie wiem.. wmówić ludziom ze Schroniska, że jesteście nauczycielami na szkoleniu ;)

W schronisku jak się prędzej zadzwoni  i dowie czy są miejsca  często przyjmują ludzi nie związanych z oświatą . Dla nich ważne aby pustek tam nie było

Ledóch

• Scorpion Clan
  • experienced Personality
Strona coś nie bangla...
Zmieniłem nicka, bo ponoć Fealedhrel ciężko wymówić, hihi :)

Chmielu

• Scorpion Clan
  • toolbox Personality
To ci internet nie bangla chyba :)

kempy

• Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • N /\ M E T /\ K E R
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Kto jedzie z Krakowa lub okolic? Będę miał najprawdopodobniej urlop od piątku do poniedziałku włącznie, więc mogę się plastycznie dostosować do innych.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe

Klepek

• temptation Personality
Na pewno ja.Mirumo i raczej Szkrab i Marecky,ale jeszcze bez konkretow.jak bedziemy jechali samochodem to mogę Ci zarezerwowac miejsce u Marka na kolankach;) temat pewnie obgadamy w ten czwartek

PIJ OZON BĘDZIESZ WIELKI
Spółka Rządzi , Spółka Radzi , Spółka nigdy Cie nie zdradzi!

marecky

• Phoenix Clan
  • toolbox Personality
kali jechac kali nie wiedziec jak i skąd kali ali.

pnp
Cytat: ertai
Oj bo wrzuce maly hipokryto rozmowy z gg

dobrze że nie macie nagranego swojego sapania pod prysznicem :)

kempy

• Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • N /\ M E T /\ K E R
A jakis plan awaryjny? Gdyby ekspedycja z Krakowa nie znalazla dla mnie miejsca to pozostaje pociag. Kto wiec jedzie ze slunska na dwa dni?

I'atz'ek

• Ratling Wanderer
  • temptation Personality
My bedziemy jechać, ale wciąż nie wiemy w jakim składzie. Na którą noclegownię się ostatecznie decydujemy?
Squeek

Hitomi Monroouke

• Dragon Clan
  • eternal Personality
  • Dragon Clan Mad Man
My bedziemy jechać, ale wciąż nie wiemy w jakim składzie. Na którą noclegownię się ostatecznie decydujemy?

No właśnie nie wiem, Chmielu się gdzieś wybrał ?
Ja oczywiście optuje za Hostelem przy Świętojańskiej ;)
Hitomi Monroouke
Dragon Clan Drunken Master ? Master of Blind

quas

• Lion Clan
  • eternal Personality
A jakis plan awaryjny? Gdyby ekspedycja z Krakowa nie znalazla dla mnie miejsca to pozostaje pociag. Kto wiec jedzie ze slunska na dwa dni?
nie wiem jak tam jaworzno. Nie bardzo kreci mnie pkp...ale tez dla odmiany  odpuscilbym sobie funkcje kierowcy. Sadze ze w ciagu tyg.sprawa sie wyklaruje
Dyplomata - ktoś, kto potrafi powiedzieć "spierdalaj" w taki sposób, że poczujesz podniecenie w związku ze zbliżającą się wyprawą.

Jar Jar

• Crane Clan
  • toolbox Personality
  • Star Fleet Commander
Jaworzno na razie rozważa opcje. Te oferowane przez PKP są raczej paskudne :/ W ogóle jak się przyjrzeć opcją transportowym to łatwiej chyba jest się dostać starym zeppelinem do Egiptu niż czymkolwiek do Bydzi :P
Gdzie się zamelinujemy też jeszcze do końca nie wiemy.
Wiemy że jedzie nas co najmniej 3 szt.

kempy

• Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • N /\ M E T /\ K E R
Jako ze nie usmiecha mi sie wozic po Polsce samemu, to moge jednak podjechac do BB/Gliwic/Jaworzna i tam kontynuowac podroz samochodem.

Chmielu

• Scorpion Clan
  • toolbox Personality
To wszystko przez Toruń, który nam regularnie robi podpierdółki i kombinują jak nas wyizolować ze wszystkich głównych traktów transportowych;)
Trochę tez wina Tuska:)
Przykro mi:)

Chmielu

• Scorpion Clan
  • toolbox Personality

W tym celu mam jutro urlop. Przeznaczony jest na dogadanie szczegółów z WSG i spacer po hotelach.
Will report back wih findings. Brace yourselves :)

Hitomi Monroouke

• Dragon Clan
  • eternal Personality
  • Dragon Clan Mad Man

W tym celu mam jutro urlop. Przeznaczony jest na dogadanie szczegółów z WSG i spacer po hotelach.
Will report back wih findings. Brace yourselves :)

Dzięki stary, będzie Ci policzone ;)
Hitomi Monroouke
Dragon Clan Drunken Master ? Master of Blind