Autor Wątek: Lost Caravan  (Przeczytany 721 razy)

sandro_

  • Unicorn Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 33
  • "Bow before me or fall before me."
    • Zobacz profil
Lost Caravan
« dnia: 2014-02-01, 11:44 »
Gram domkiem Unicorna i zagrywam kartę Lost Caravan (płacę domem) po czym prostuję chatę i tu jest pytanie czy mogę jeszcze raz chałupą wyprodukować 5 golda + zaległe 2, czyli w sumie 7 do wykorzystania?

Tak czy nie?

http://imperialassembly.com/oracle/#cardid=10737,#hashid=f3c578c365dd33267f1e40f76147ded2,#cardcount=0
"...Live For Nothing Or Die For Something..."

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 8735
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: Lost Caravan
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-02-01, 11:45 »
Tak.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


sandro_

  • Unicorn Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 33
  • "Bow before me or fall before me."
    • Zobacz profil
Odp: Lost Caravan
« Odpowiedź #2 dnia: 2014-02-01, 13:52 »
Tak.


Szybko krótko i na temat - dzięki.
"...Live For Nothing Or Die For Something..."