Autor Wątek: Taketori  (Przeczytany 668 razy)

mihau

  • Dragon Clan
  • experienced Personality
  • *
  • Wiadomości: 414
    • Zobacz profil
Taketori
« dnia: 2015-05-14, 01:36 »
Cześć!


Czy jak Mirumoto Saiko ma na sobie Taketori.

To jak Złamie się by zrobić swoją akcje battle: Bow to melee.
To mogę użyć Battle miecza -> If your card bowed this Personality this battle, straighten him?

sejmitar

  • Lion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 6919
  • jestem barmanem na tym forumie
    • Zobacz profil
    • http://ccg.webd.pl
Odp: Taketori
« Odpowiedź #1 dnia: 2015-05-14, 02:09 »
Nic ci nie zabrania używać akcji miecza nawet, jak nikt się w grze do tej pory nie kiwnął z żadnego powodu. Akcja na mieczu ma warunek ograniczający efekty jej działania, a nie warunek określający kiedy jej można użyć.

Mirumoto Saiko ma na sobie Taketori. Czy akcja Taketori wyprostuje Saiko, która używała swojej umiejętności i się do tego kiwnęła (w tej samej bitwie)?

Tak, Taketori wyprostuje "swoją" Saiko.
Lion Clan • Samurai • Grumble • Unique
Nie ma mnie na forum do czasu premiery L5R CCG.