Autor Wątek: Silent Terror  (Przeczytany 631 razy)

Bugaj

  • boxable Personality
  • Wiadomości: 2
  • Samurai
    • Zobacz profil
Silent Terror
« dnia: 2017-01-05, 10:41 »
Witam, jestem nowy, trochę już odpowiedzi na moje wątpliwości znalazłem na forum ale wciąż błądzę w niektórych kwestiach.  W L5R wdepnałem z trzy lata temu żeby pograć z 7 letnim synem.  To był jednak falstart, odłożyłem karty do szafy. Zamiast tego w użytek poszedł Magic i Veto z dobrym skutkiem. Jest teraz szansa że  odpali i L5R. Tylko muszę powoli i systematycznie wrzucać 10 latkowi zasady. Tyle gwoli przedstawienia.

Battle: Choose your performing unbowed Ninja Personality and target an enemy card: Bow it. You may discard a card in the current battlefield's province.
Discard dotyczy tej targetowanej karty czy  jakiejkolwiek karty na polu bitwy, Personality, Follower, Spell itp.?
Czy tu chodzi tylko o odrzucenie karty z prowincji typu teren czy też karty czekającą w prowincji na  wprowadzenie do gry?

koziu

  • Unicorn Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 698
    • Zobacz profil
Odp: Silent Terror
« Odpowiedź #1 dnia: 2017-01-05, 11:01 »
Hej :) Witam serdecznie.
Termin "Card in the current battlefield's province" - odnosi się do karty będącej "na prowincji" - tej, która czeka na wprowadzenie do gry. Ale jeśli nie mam racji to za maksymalnie 5 minut Kempy mnie poprawi :)
"Jeśli myślisz, że zwycięstwo uczyniło Cię większym, zmierz swój Cień." - przysłowie spartańskie.

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 8735
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: Silent Terror
« Odpowiedź #2 dnia: 2017-01-05, 11:25 »
Koziu ma racje. :) Wiazace jest "in Province".

Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Bugaj

  • boxable Personality
  • Wiadomości: 2
  • Samurai
    • Zobacz profil
Odp: Silent Terror
« Odpowiedź #3 dnia: 2017-01-05, 11:40 »
Dzięki