Autor Wątek: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info  (Przeczytany 70177 razy)

Vasquez21

  • Crab Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 823
    • Zobacz profil
    • Sklep internetowy MGŁA
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #40 dnia: 2017-04-20, 01:51 »
To teraz może ja wyrażę swoje mało istotne zdanie :)

Na plus:
- Super, że wracamy do wcześniejszych czasów
- Graficznie jest bardzo dobrze moim zdaniem. Wizualnie karty prezentują się super.
- Bardzo podoba mi się pomysł fate tokenów
- Pomysł z prowincjami wygląda fajnie

Na minus:
- Rozwiązanie z dociągiem kart (zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, ale wydaje mi się mega dziwne)
- Brak Chi :(
- Wydaje się, że gra poszła troszkę w kierunku wyrównania szans dla nowych graczy, tak aby popełnione błędy dało się jeszcze jakoś naprawić.
Sklep internetowy MGŁA.pl ( http://www.mgla.pl )

Hanzo Hattori

  • blank Personality
  • Wiadomości: 31
  • Samurai
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #41 dnia: 2017-04-20, 01:58 »
to jest pomysł na graczy co tylko liczą ze dostaną  kartę i będę kisi to momentu zagrania wiedzac ze nic nie zabierze tez karty taki spokój ducha ze mój pasjans nitk nie zaburzy cały czas będę grał swoje i nikt mi nie  strategi a jak stracę ta karta to cała strategia idzie w łep i mój dek juz nic nie potrafi bo opiera sie tylko na jednym kombie , i to jest  dla mnie słabe.
 Hearthstonie gdzie w tam przeciwnik dyskredytuje karta z reki  .  Hearthstonie jesli by to prowadzi do tej gry to by ja to zabiło. 

Cytuj

    co do teczowosci jak patrze na dyplomatów z ccg to sam mrok i ciemnosc . Tak sam jak w słodkie  żurawiczance w swoich zbrojach paradnych na polu wali


Tym większą frajdę dawało mordowanie każdego, jeden po drugim. Lub wgniecenie ich w ziemię w rezolucji. Bo głąby powinny siedzieć w domu i pisać haiku.

tak jesli grasz klam kraba przeciwko doji która wojna tylko zna z opowiadań ale ma super miecz i zbieje i juz jest mega bohater którego nic nie  jest stanie zatrzymać rozumiem ze to jest karnicka ale to prawie przym nie zero wysiłku .
Vasquez21
 Wydaje się, że gra poszła troszkę w kierunku wyrównania szans dla nowych graczy, tak aby popełnione błędy dało się jeszcze jakoś naprawić.
w ccg jeden bład i przegrałaś gre czy pierwsze  bitwa i koniec gry. nie wiem czy to jest takie dobre ale daje szanse na to ze możesz się odbić a nie juz poddawać. 


Vasquez21

  • Crab Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 823
    • Zobacz profil
    • Sklep internetowy MGŁA
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #42 dnia: 2017-04-20, 02:01 »
Hanzo Hattori
starałem się przeczytać co napisałeś, ale litości kur#!$%...
Polska język trudna język. Przeedytuj to gówno bo się czytać nie da.
Sklep internetowy MGŁA.pl ( http://www.mgla.pl )

sejmitar

  • Lion Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 6920
  • jestem barmanem na tym forumie
    • Zobacz profil
    • http://ccg.webd.pl
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #43 dnia: 2017-04-20, 02:37 »
Co sądzicie o nowych artach? Nie o tych 'z odzysku' czy wcześniej gdzieś pokazanych, ale np. o tych  na Wayach
Lion Clan • Samurai • Grumble • Unique
Nie ma mnie na forum do czasu premiery L5R CCG.

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9372
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #44 dnia: 2017-04-20, 02:45 »
In minus:

1) W LCG wygląda na to, że postacie zamiast ginąć prawilnie z kart czy przegranych bitew to umierają z głodu na koniec tury.

2) (Nowy) Ring of Earth. Losowe odrzucanie kart z ręki uważam za jedną z najtańszych i najgłupszych mechanik w grach karcianych.

3) Zamiast zrobić grę zupełnie od nowa wg swoich zasad bezczelnie wykorzystano elementy z CCG by całkowicie odmienić ich działanie.

Więcej tutaj: http://www.chikan.pl/index.php?topic=9030.msg120831#msg120831
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Vasquez21

  • Crab Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 823
    • Zobacz profil
    • Sklep internetowy MGŁA
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #45 dnia: 2017-04-20, 04:05 »
Cytuj
1) W LCG wygląda na to, że postacie zamiast ginąć prawilnie z kart czy przegranych bitew to umierają z głodu na koniec tury.

A mi akurat ta zmiana się bardzo podoba i moim zdaniem da się ją również logicznie wytłumaczyć.
w CCG sytuacja była prosta stawała po jednej stronie armia po drugiej też armia, nagle zaczynali walczyć i... okazywało się, że w 75% (albo i więcej) przypadków umierała cała armia jednego gracza, a drugi nikogo nie tracił :) to było zdecydowanie bardziej nielogiczne niż jak to nazwałeś "umieranie z głodu" które moim zdaniem fajnie wyjaśnili
"All things must pass, and just as the great warriors of Rokugan will fall in glorious combat or ascend into legend, new allies will come to take their place."

Wydaje mi się, że po prostu zmieniono troszkę podejście do rozgrywki i teraz walka dwóch klanów to nie jest jakieś szybkie starcie, tylko właśnie ma to przedstawiać dłuższy konflikt obu stron. Poza tym wydaje mi się, że sama mechanika tego jest ciekawa. Te najzwyklejsze postacie pojawiają się i znikają, a te lepsze dłużej pozostają w grze. Ciekawi mnie również budowa decku bo takie rozwiązanie sprawia, że jak na prowincji pojawi się "duplikat" to niekoniecznie będziemy go chcieli zrzucać czy jak to tu będzie wyglądało, żeby np. mieć okazję ponownie go zrekrutować.
Wydaje mi się, że to bardzo duża zmiana, ale może się fajnie sprawdzać, więc akurat tego pomysłu bym tak nie krytykował, szczególnie że to z tym głodowaniem to przesada :)
To ma po prostu obrazować, że koleś dołącza do armii na jakiś czas, robi co do niego należy i odchodzi w świat :)

Cytuj
2) (Nowy) Ring of Earth. Losowe odrzucanie kart z ręki uważam za jedną z najtańszych i najgłupszych mechanik w grach karcianych.
Tutaj się zgadzam, sam nie lubię tej mechaniki, ale przecież takie coś już występowało w Legendzie (akcje scoutowe np.)
Poza tym w większości karcianek ma to dużo większe znaczenie, bo mamy jeden deck i zrzucenie jednej karty z reguły bardzo boli. W LCG wychodzi na to, że tych kart będziemy dociągać dużo więcej niż dotychczas to miało miejsce, więc zrzucenie jednej karty nie sądzę by miało aż tak wielkie znaczenie.

Cytuj
3) Zamiast zrobić grę zupełnie od nowa wg swoich zasad bezczelnie wykorzystano elementy z CCG by całkowicie odmienić ich działanie.
WTF? :D
Powiem tak... liczba zmian jaką serwował nam AEG wraz z kolejnymi edycjami była i tak masakrycznie duża.
I wydaje mi się, że teraz potrzeba się po prostu nastawić na to, że ktoś dokonał dużo większych zmian za jednym razem. Nadal jednak widzę dużo podobieństw, a dzięki wyglądowi kart i grafikom klimat jednak jest podtrzymany. To nie ta sama gra, ale jednak najważniejsze przynajmniej moim zdaniem aspekty zostały zachowane.
- Mamy 7 wielkich klanów (szkoda że nie ma Mantisa, ale to jest do przebolenia)
- Są dwa decki
- Są fajne ilustracje
- Są strongholdy i prowincje

To były dla mnie chyba najistotniejsze rzeczy i te których nie chciałem żeby ruszali.
Tak jak pisałem wcześniej najbardziej boli mnie brak Chi... bo to był wydaje mi się fajny element gry.
Ja jestem dobrej myśli i czekam na więcej :) już bym testował :)
Sklep internetowy MGŁA.pl ( http://www.mgla.pl )

pattom

  • blank Personality
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #46 dnia: 2017-04-20, 09:29 »
Jestem ciekaw czy Galakta się podejmie wydania i czy gracze ccg pójdą w wersje PL czy jednak ENG ?

Togashi Sparrow

  • Dragon Clan
  • experienced Personality
  • *
  • Wiadomości: 478
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #47 dnia: 2017-04-20, 09:33 »
Jest Togashi Yokuni, czego chcieć więcej. Wracam do Smoka  :)

Tyrek

  • Crane Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Bla Bla Bla
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #48 dnia: 2017-04-20, 09:42 »
Jak niektórzy zauważyli, FFG serwuje nam klon hybrydę niektórych pomysłów z oryginalnej Legendy z ichnim AGOT'em. Gra w moim odczuciu skręca w stronę bardziej abstrakcyjną, ale trudno na tą chwilę ocenić czy to źle czy dobrze. Większość zmian jawi mi się jako walka z efektem kuli śnieżnej, który w klasycznym CCG mocno doskwierał nowym graczom lub mało doświadczonym takim jak ja. Jeden błąd potrafił wywrócić partię do góry nogami i mimo, że z tego powodu najczęściej dostawałem srogi łomot, ceniłem to w tej mechanice. Nie ma co ukrywać, jeśli FFG chce produkt sprzedać, musi go dostosować do obecnych czasów.

- pukanie prowki bez konsekwencji - myślę, że konsekwencje jakieś będą. Karta będzie nadal w grze z możliwością wystawienia, co pozwoli zbalansować sytuację słabego startu, lub błędnie rozegranej bitwy. Być może konsekwencją "broken province" będzie jakiś brak efektu, czy coś w ten deseń.

- ringi - śmierdzą mi czelendżami z agot połączonymi ze story struggle z CoC LCG (chociaż bardziej tym pierwszym). Zobaczymy jak w praktyce to wyjdzie. Zapowiada się ciekawie, ale odnoszę wrażenie sporej abstrakcji i suchości w tym pomyśle. Dużo bardziej leżało mi wystawianie ringów za spełnienie jakiegoś efektu i korzystanie z nich dopiero po tym fakcie. Miało to taki mistyczny klimat. Szkoda, że to przepadło.

- klanowe eventy i inne cuda w Fate deck. Czyżby koniec scenariuszy na podmiankę dynastii i granie tym samym fatem? Ciekawe jaki będzie tutaj udział neutrali.

- design kart - arty super, ale to było też poprzednio. Karty wydają się być czytelne, ale nie mogę przeżyć tego różowego znaczka w lewym górnym rogu - wygląda tak sobie, kiczowato :(

- holdingi - nie będą generować przychodu... tak przynajmniej wyłapałem w tekście

- czyszczenie stołu z postaci - autobalans przed snowballem? Ciekawe czy za przegranie konfliktu militarnego trzeba zabić postać/postacie

- honor/dyshonor i dociąg kart - to mi się podoba, wydawanie honoru za karty + różnicę przekazujemy przeciwnikowi jeśli dobrze pamiętam z tekstu. W tym momencie grając przeciw honorówce, która może chcieć dociągać po jednej karcie i generować karty z innych efektów (pewnie tak będzie) trzeba się pilnować, żeby nie dokarmiać trolla...

Podsumowując, na pewno będzie bardziej abstrakcyjnie, bardziej agotowo (to akurat mnie ani cieszy, ani smuci). Machina marketingowa zrobi swoje, sporo ludzi na start przypłynie. Pierwszy sezon dodatków będzie ogrywany w licznym gronie a potem zobaczymy. Ja czekam i na bank w to wchodzę, nawet z czystej ciekawości :)

kunoichi

  • Phoenix Clan
  • Personality
  • *
  • Wiadomości: 318
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #49 dnia: 2017-04-20, 09:44 »
Agot 2ed mnie mocno zawiódł. Tak samo jak akcja z licencją warhammera. Tak samo jak z Midnight rpg i wieloma innymi rzeczami. Jedyna nadzieja jest taka, że FFG jest właścicielem marki, a nie działa na podstawie licencji. Więc może nie zakończą nagle l5r w połowie wydawania. Czekam na planszówkę i rpg. Moim zdaniem na plus:
- cofnięcie historii i powrót klimatycznych postaci, ciekawy początek storyline'a
- dynasty/fate
- śmierć turbowagonów (chociaż jak tam napisali, można więcej zapakować tokenów w postać , więc teoretycznie wagon będzie istniał tyle ile w niego zapakujesz?)
- arty, (w ccg niektóre prezentowały ultra słaby poziom) tutaj widze same fajne rzeczy (póki co)
na minus :
- brak chi (co z zaklęciami?)
- 2 ataki max na turę (?)
- honor i dociąg kart ??
zaciekawiło mnie:
- imperial favour
- atak na stronghold

Ogólnie mam mega problem, bo żona lubi klimat l5r, ale angielskiego nie zna. Czy kupować tłumaczenie od galakty (o ile wyjdzie) czy brać eng.

 

horror

  • Dragon Clan
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 2895
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #50 dnia: 2017-04-20, 09:47 »
no raczej nie bedzie hasla : jade w cztery :)

Kris

  • Lion Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 740
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #51 dnia: 2017-04-20, 10:07 »
https://www.fantasyflightgames.com/en/legend-five-rings-showcase/

Pod tym linkiem jest artykuł w ktorym zeprezentowane są prowincje - mają koło 3-4 siły. Z karty strongholdu wynika że daje on +2 do sily prowki wiec ostateczny pojazd na czwarta bedzie trzeba wygrać o 6 - nie wiem czy to duzo czy malo ale poki co wartosci sily (czy tam "skilla") sa dosc mizerne.

Wydaje mi się że ringi beda jednorazowe w tym sensie, że jak wybierzesz efekt ringa to blokujesz go przeciwnikowi. Moga byc w turze 4 konflikty (po dwa na leb) i do kazdego musisz wybrać inny efekty wygranej.

Tyrek

  • Crane Clan
  • blank Personality
  • *
  • Wiadomości: 72
  • Bla Bla Bla
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #52 dnia: 2017-04-20, 10:17 »
Ciekawa koncepcja z tymi ringami raz na konflikt. Z tego co Kris pisze kolejna zmiana to timing gry. Nie ma wydzielonych tur per gracz? Tylko jedna tura i działania naprzemienne? To też była by spora zmiana.

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9372
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #53 dnia: 2017-04-20, 10:34 »
@Tyrek

Piona! Bardzo dobry post z którym się w większości zgadzam. Gdyby było tu Like to dałbym razy trzy.

Cytuj
1) W LCG wygląda na to, że postacie zamiast ginąć prawilnie z kart czy przegranych bitew to umierają z głodu na koniec tury.

A mi akurat ta zmiana się bardzo podoba i moim zdaniem da się ją również logicznie wytłumaczyć.
w CCG sytuacja była prosta stawała po jednej stronie armia po drugiej też armia, nagle zaczynali walczyć i... okazywało się, że w 75% (albo i więcej) przypadków umierała cała armia jednego gracza, a drugi nikogo nie tracił :) to było zdecydowanie bardziej nielogiczne niż jak to nazwałeś "umieranie z głodu" które moim zdaniem fajnie wyjaśnili
"All things must pass, and just as the great warriors of Rokugan will fall in glorious combat or ascend into legend, new allies will come to take their place."

Ja z kolei widzę to tak, że ktoś wziął sobie za bardzo do serca ideę "naprawiania" starej gry i wajchę z jednego końca przesunął maksymalnie w drugą.

1) Armia ginie w rezulucji -> Nikt nie ginie
2) Niszczymy Prowincję -> Zupełnie nic nie niszczymy

Gdzie, hipotetyczne rozwiązania, bliższe oryginałowi mogłyby być:

ad1) Dużo akcji zabijających, w tym na postaciach. Modyfikacja pomysłu Resilient, gdzie postacie po przegranej są "ranne" tj. nie mogą w tej turze wstać, mają połowę ataku etc.
ad2) Prowincja jest uszkodzona/zburzona więc karty z niej wykupuje się o X drożej, albo nie można tego robić przez X tur.

Samuraj nie może sobie odejść ot tak, to żołnierz. :) Jakże inaczej by to wyglądało, gdyby Postać zamiast tracić otrzymywała co rundę token chwały i po uzbieraniu ich odpowiedniej ilości mogłaby, za zgodą Daimio, zawiesić katanę na kołek.

Co do "przemijania" to nie zmienia to faktu, że wizualnie, patrząc na stół, wygląda to tak, że po rekrutacji dostaje plecak pełen kwitnących kwiatuszków (słodkie tokeniki) i je z czasem gubi po czym usycha z tęsknoty (lub z głodu, jeśli się nimi żywił).

Cytuj
Wydaje mi się, że po prostu zmieniono troszkę podejście do rozgrywki i teraz walka dwóch klanów to nie jest jakieś szybkie starcie, tylko właśnie ma to przedstawiać dłuższy konflikt obu stron.

Rzeczywiście, cały patent z przemijaniem miałby rację bytu, gdyby znany z CCG okres gry (domyślnie kilka/aście miesięcy), tutaj oznaczałby lata, jeśli nie dziesięciolecia.

Cytuj
Wydaje mi się, że to bardzo duża zmiana, ale może się fajnie sprawdzać, więc akurat tego pomysłu bym tak nie krytykował, szczególnie że to z tym głodowaniem to przesada :)
To ma po prostu obrazować, że koleś dołącza do armii na jakiś czas, robi co do niego należy i odchodzi w świat :)

Jak pisałem powyżej. To się nazywa dezercja. :)

Cytuj
Cytuj
2) (Nowy) Ring of Earth. Losowe odrzucanie kart z ręki uważam za jedną z najtańszych i najgłupszych mechanik w grach karcianych.
Tutaj się zgadzam, sam nie lubię tej mechaniki, ale przecież takie coś już występowało w Legendzie (akcje scoutowe np.)

Te akcje scoutowe (liczba mnoga) to tak naprawdę jedna (na jakieś 1800 w tamtym typie) czyli Disrupting Communication, która grała praktycznie tylko w Kyuden Hida exp.. O tym jak wiele nerwów ta karta zepsuła niech właśnie świadczy fakt, że wszyscy ją pamiętają.

Cytuj
Poza tym w większości karcianek ma to dużo większe znaczenie, bo mamy jeden deck i zrzucenie jednej karty z reguły bardzo boli. W LCG wychodzi na to, że tych kart będziemy dociągać dużo więcej niż dotychczas to miało miejsce, więc zrzucenie jednej karty nie sądzę by miało aż tak wielkie znaczenie.

W tym LCG nie ma limitu kart na ręcę, więc prawdopodobnie będą mogły one dosyć szybko puchnąć. Ale tu nie chodzi o zmniejszenie zasobów (ręka) bo nawet w L5R były edycje z super dociągiem, tylko o czysto losowe farty trafiające w kluczowe kartki.

Cytuj
Cytuj
3) Zamiast zrobić grę zupełnie od nowa wg swoich zasad bezczelnie wykorzystano elementy z CCG by całkowicie odmienić ich działanie.
WTF? :D

Patrz punkt pierwszy o przesuwaniu wajchy.

Ja też się bardzo cieszę, że zostawiono dwie talie i wiesz, że z konkretnego decku dociągniesz akurat to czego potrzebujesz, inaczej niż w innych grach gdzie w bitwie możesz zassać resource.

W ogóle to nie znamy kart. Wychodzę, z założenia, że nawet słabą mechanikę mogą uratować dobre karty i na odwrót, słabe dezajny mogą położyć najbardziej wyszukane zasady. Byłbym głupcem gdyby nie spróbował zagrać w te krążki takie jakie są (jak w inne gry których próbowałem, chociaż do tego zupełnie nie zachęcały), ale nie czuję żadnego, ale to żadnego podniecenia z tym związanego. Raczej bardziej taki dziennikarski obowiązek.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Klepek

  • temptation Personality
  • Wiadomości: 1696
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #54 dnia: 2017-04-20, 10:51 »
Po przejrzeniu kart, zasad mechaniki muszę stwierdzić, że powinniśmy tak samo dobrze chlać bronki i gadać o pierdołach jak przy starej karciance;)

PIJ OZON BĘDZIESZ WIELKI
Spółka Rządzi , Spółka Radzi , Spółka nigdy Cie nie zdradzi!

Bayushi Shinzo

  • Crane Clan
  • temptation Personality
  • *
  • Wiadomości: 1221
  • 666 lub 333333 wybór należy do Ciebie
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #55 dnia: 2017-04-20, 11:57 »
Po przejrzeniu kart, zasad mechaniki muszę stwierdzić, że powinniśmy tak samo dobrze chlać bronki i gadać o pierdołach jak przy starej karciance;)
Może nawet czasem w karty zagramy :)

Niestety w tym roku moja obecność na siodle pod znakiem zapytania...

Cytat: kempy
Cytat: Mlody
wiem ze to offtop ale co to znaczy RTFC?
Przeczytaj na spokojnie tekst karty.

Shiba Qwal

  • Phoenix Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 882
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #56 dnia: 2017-04-20, 12:09 »
Po przejrzeniu kart, zasad mechaniki muszę stwierdzić, że powinniśmy tak samo dobrze chlać bronki i gadać o pierdołach jak przy starej karciance;)

Dobrze mówi, dać mu wódki.

Co do samej póki co pokazanej mechaniki, to nie ma przesłanek ani do zachwytów ani biadolenia bo to całkiem nowa gra której nie można ocenić bez dokładnego poznania tej mechaniki (bo artykuł pokazuje bardziej zarys niż konkretne zasady) i bez znajomości kart które będą w systemie.

Cytuj
W tym LCG nie ma limitu kart na ręcę, więc prawdopodobnie będą mogły one dosyć szybko puchnąć. Ale tu nie chodzi o zmniejszenie zasobów (ręka) bo nawet w L5R były edycje z super dociągiem, tylko o czysto losowe farty trafiające w kluczowe kartki.

Nigdzie nie jest napisane o limicie co nie znaczy że go nie ma.

Póki co jestem umiarkowanie optymistyczny (choć brak śmierci w konfliktach militarnych troche razi) i na pewno będziemy żłopać piwo i gadać o pierdołach grając w te karty.


kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9372
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #57 dnia: 2017-04-20, 12:13 »
Nigdzie nie jest napisane o limicie co nie znaczy że go nie ma.

To że nie ma tak napisane (jeszcze), nie oznacza, że tak nie jest. Chyba, że coś zmienili przed posłaniem do drukarni.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


kunoichi

  • Phoenix Clan
  • Personality
  • *
  • Wiadomości: 318
    • Zobacz profil
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #58 dnia: 2017-04-20, 12:24 »
Panowie, kiedy to wychodzi?

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 9372
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: L5R LCG - oficjalna zapowiedź i pierwsze info
« Odpowiedź #59 dnia: 2017-04-20, 12:25 »
Panowie, kiedy to wychodzi?

Gencon w sierpniu to kilkaset pudełek dla obecnych. Sklepy zaś wrzesień-listopad.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe