Autor Wątek: Kitsu Watanabe  (Przeczytany 847 razy)

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 8821
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Kitsu Watanabe
« dnia: 2014-08-14, 15:21 »
Watanabe stoi prostu w domu. Do prowincji przyczepiona jest Musha-Gaeshi (prosta). W prowincji postać za 6G, którą chcę zakupić. Czy mogę zadeklarować Recruit w/w postaci, kiwnąć fortyfikację generując 3G, kiwnąć Watanabe w domu, żeby wyprostować Musha-Gaeshi i ponownie ją kiwnąć, żeby dorobić kolejne 3G?
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe


Aramasu

  • Mantis Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 1007
    • Zobacz profil
Odp: Kitsu Watanabe
« Odpowiedź #1 dnia: 2014-08-14, 15:35 »
tu był ruling do yashinko i ring od air:
http://www.alderac.com/forum/viewtopic.php?f=59&t=108198&p=1422463&hilit=yashinko#p1422463

w tej sytuacji powinno być podobnie

burning_librarian

  • Dragon Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 621
    • Zobacz profil
Odp: Kitsu Watanabe
« Odpowiedź #2 dnia: 2014-08-14, 15:39 »
na wypadek gdyby nie chciało ci się czytać tamtej długiej dyskusji:
Comprehensive Rules, s. 16: trait na holdingu jest skróconą wersją następującego tekstu: "When paying a Gold cost, [bow icon]: Produce X Gold"
Więc nie, nie możesz. Bowujesz fortyfikację, żeby zapłacić koszt akcji, nie możesz więc w międzyczasie wziąć kolejnej z watanabe.

burning_librarian

  • Dragon Clan
  • toolbox Personality
  • *
  • Wiadomości: 621
    • Zobacz profil
Odp: Kitsu Watanabe
« Odpowiedź #3 dnia: 2014-08-14, 15:57 »
teraz ja mam pytanie w związku z tematem: czy koszt 0 jest kosztem? bo jest ta fortyfikacja za 0 z TCS. Anonsuję jej kupno, produkuję 3, płacę zero, prostuję muszę-gejszę, kupuję coś za 6. zadziała?

kempy

  • Quartz Magistrate
  • eternal Personality
  • *
  • Wiadomości: 8821
  • N /\ M E T /\ K E R
    • Zobacz profil
    • http://www.rpgi.fora.pl/
Odp: Kitsu Watanabe
« Odpowiedź #4 dnia: 2014-08-14, 16:01 »
teraz ja mam pytanie w związku z tematem: czy koszt 0 jest kosztem? bo jest ta fortyfikacja za 0 z TCS. Anonsuję jej kupno, produkuję 3, płacę zero, prostuję muszę-gejszę, kupuję coś za 6. zadziała?

Jak dla mnie tak, bo płacisz za kartę z napisanym kosztem OGC. Gdyby karta nie miała kosztu (jak praktycznie wszystkie Action cards teraz) to nie byłoby to możliwe.
Ratling • Nonhuman • Tactician • Those Who Wait Tribe